به گزارش افکارنیوزبه نقل از خبرآنلاین، در قسمت نود و سوم از مجموعه انیمیشن «دا» که روز چهارشنبه(۱۵ آذر ماه) ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود، ندا مقصودی؛ بازیگر سینما و تئاتر روایت می‌کند که… «زینب سراغ بابا را می‌گرفت. شنیدن این حرف‏‌ها از زینبِ کوچک برای زهرا سخت بود. بغض می‏‌کرد و در مقابل بی‏تابی‏‌هایش نمی‏‌توانست تاب بیاورد. به امید گرفتن امریه از کمپ بیرون می‌زنند. به اتاق جنگ می‌روند، با تکاورهایی که قبلاً با آنها درگیر شده بودند روبه‌رو می‌شوند هیاهویی به پا می‌شود. هر چه افسر و نظامی آنجا بود دور آنها را می‌گیرد.»

آنطور که سایت سوره مهر گزارش داده، نود و چهارمین قسمت کتاب «دا» نیز روز پنجشنبه ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه از زبان آزاده نامداری، مجری تلویزیون روایت می‌شود. سیده زهرا حسینی؛ راوی کتاب در این بخش از کتاب با دخترها تصمیم می‌گیرند سری به اسکله ماهشهر بزنند. شنیده بودند از آنجا با لنج به آبادان می‏روند و هلی‏کوپترها نیروها و مجروحان را از آنجا تخلیه می‏‌کنند. از جاده خارج شده و کم‏کم راه را گم می‌کنند. سرانجام به اسکله می‌رسند. به کمپ برمی‌گردند به امید آنکه فردا با کمک آقا یدی بتوانند امریه تهیه کنند…

مجموعه «کتاب دا» بر اساس کتابی به همین نام و دربرگیرنده خاطرات سیده زهرا حسینی در گروه حماسه و دفاع شبکه یک سیما، به تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور و کارگردانی سینا عطائیان در ۱۲۰ قسمت و با همکاری ۵۵ هنرمند زن کشورمان تولید شده و در حال پخش است.

مهتاب کرامتی، نیکی کریمی، لعیا زنگنه، نیوشا ضیغمی، پریوش نظریه، شقایق فراهانی، افسانه بایگان، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، شبنم قلی خانی، گیتی خامنه، روناک یونسی، پرستو صالحی، بهناز جعفری، لادن طباطبایی، فریبا کامران، عسل بدیعی، سحر دولتشاهی، خاطره حاتمی، آشا محرابی، خاطره اسدی، مینا ساداتی، تینا آخوندتبار، فقیهه سلطانی و & از جمله هنرمندانی هستند که تاکنون مقابل دوربین این برنامه رفتند و به روایت بخشهایی از کتاب دا پرداختند.