به گزرارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، این تهیه‌کننده‌ی مسابقه‌های تلویزیونی با بیان اینکه از هفته‌ی آینده ضبط مسابقه «کلید» با اجرای مسعود روشن‌پژوه آغاز می‌شود، درباره‌ی اهداف آن توضیح داد: این برنامه برای فصل زمستان در نظر گرفته شده است و هدف آن نشاط و بالا بردن اطلاعات عمومی است.

وی ادامه داد: با افتخار می‌توانم بگویم این مسابقه از نظر تجهیزات و تکنولوژی در حد کشورهای دیگر است؛ به ویژه اینکه پویانمایی‌هایی دیجیتالی و ابزار دیجیتالی را در آن به کار برده‌ایم.

این تهیه‌کننده درباره‌ی ساختار این مسابقه و بین‌المللی بودن آن توضیح داد: این مسابقه در ۴۸ کشور دنیا انجام می‌شود؛ از مالزی تا آمریکا و اروپا این مسابقه را اجرا می‌کنند. مسابقه‌ای با وجه شاخص یک دقیقه که در آن پنج بازی را انجام می‌دهند. البته برای انجام این پنج کار شرکت کنندگان هشت بار فرصت دارند. با توجه به اینکه زوج‌های جوان در این مسابقه حضور دارند، آیتم‌های مسابقه شامل مهارت‌های زندگی و کارهایی چون خنداندن بچه، لباس پوشاندن و … است.

فردرو در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با اشاره به اینکه نمی‌شود الگو گرفتن از مسابقه کشورهای دیگر را تقلید دانست، خاطرنشان کرد: اگر ما بخواهیم یک کار بین‌المللی را تجربه کنیم، نباید کیفیت مسابقه بدتر شود. اگر چنین شود روحیه‌ی ملی‌مان را به سوال گذاشته‌ایم. اگر این مسابقه را بهتر از نمونه الگوی آن انجام دهیم باعثمی‌شود روحیه ملی‌مان را قوی کنیم.

این تهیهکننده در ادامه تصریح کرد: حواسمان است که جنس مسابقهمان ایرانی و کاربردی باشد و همچنین علاوه بر جذاب بودن در خدمت مهارتهای زندگی باشد. اخیرا در تمام شبکههای دنیا، مهارتهای شبکههای تلویزیونی را در برگزاری مسابقاتشان میدانند ولی در کشور ما مهارتها در پخش مسابقات فوتبال مهم تلقی میشوند. امیدواریم بتوانیم در بخش مسابقات، الگوها و توانایی های پشت صحنه عوامل تلویزیونی را بیشتر نشان دهیم و نشان دهیم که در این مقایسه ما نیز همانند کشورهای دیگر عمل میکنیم