«ترن» به راه افتاد

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، نمایش «ترن» نوشته حمیدرضا آذرنگ و به کارگردانی نیما دهقان از امروز ۲۹ آذر ماه ساعت ۱۹:۳۰ مهمان تئاتر شهر و سالن اصلی می‌شود.

این نمایش که پیش از این قرار بود از آبان ماه روی صحنه برود به دلیل مشکلات و شرایطی که ایجاد شده پس از گذشته مدتی توانست شامگاه چهارشنبه هفته گذشته مجوز لازم از سوی شورای نظارت و ارزشیابی کسب کند و قرار است نزدیک ۲۳ اجرا را تا آغاز جشنواره تئاتر فجر به صحنه ببرد و با صحنه تئاتر خداحافظی کند.

ساخت دکور و نورپردازی‌های لازم از هفته گذشته آغاز شده و سرانجام امروز این نمایش اجرای خود را آغاز می‌کند.

به گزارش فارس در این نمایش بیش از ۲۰ بازیگر حضور دارند که اسامی بازیگران به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل است:

وحید آقاپور، عباس امیری، رضا بهرامی، حسین پاکدل، حامد پورزارع، جواد پولادی، امیر جعفری، امیر جنانی، سینا رازانی، ریما رامین فر، مجید رحمتی، نیما رئیسی، علی سلیمانی سَرنسَری، مهراوه شریفی نیا، فرزین صابونی، سهیلا صالحی، مهدی صباغی، دایانا فتحی، الهام کردا، روح الله کمانی، علیرضا محمدی، میثم میرزایی، نازگل نادریان، سیروس همتی و سحر دولت‌شاهی.

همچنین در این اثر دفاع مقدسی، منوچهر شجاع به عنوان طراح صحنه، گلناز گلشن به عنوان طراح لباس با نیما دهقان همکاری می‌کنند. ساخت موسیقی این نمایش برعهده فرشاد فزونی است.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و مدیر تولید: نورالدین حیدری ماهر، طراح پوستر و بروشور: امیر اسمی، منشی صحنه: محمد گودرزیانی، مدیر صحنه: احسان خبری و آوا کیایی: عکاس

نمایش ترن درباره هشت سرباز گمنامی است که جزو شهدای گمنام بوده و با یافتن پیکر آنان قرار است تا آنها را دفن کنند که در این میان اتفاقاتی میافتد...