به گزارش افکارنیوز، در تعطیلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه(۳۰ آذر و ۱ دی ماه) بینندگان می‌توانند فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی، مستند و انیمیشن همچون «صبح تنهایی»، «دایناسوری از اقیانوس‌ها»، «برفی دوست داشتنی»، «چهارشنبه عزیز»، «ماشین‌ها(۱)»، «برگ و باد»، «هشت درجه زیر صفر»، «عبور از رستگاری»، «نارنیا ۳»، «برخورد مرگبار»، «دردسر»، «قصه‌های شبانه»، «راننده»، «دادستان»، «طوفان گر»، «اردوگاه روزانه پدر»، «پلیس زن»، «آلاسکا»، «شب نشینی»، «خان ننه»، «تازه وارد پردردسر»، «بیا از گذشته حرف بزنیم»، «وودی آلن»، «وارونگی» و «خشم آزادی» را تماشا کنند.

شبکه یک
به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «یورش نهایی» به کارگردانی گ‍‍ِرثایوانثپنج شنبه ساعت ۲۳:۱۰ محصول آمریکا - اندونزی از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در این فیلم روما فرمانده گروه پلیس ضربت در جاکارتا واقع در اندونزی می‌باشد. او نیروهای خود را آماده می‌کند تا برای دستگیری خلافکارترین آدم در شهر به یک ساختمان حمله کرده و آنجا را محاصره کنند. درگیری سختی بین افراد او و گروه تبهکاران صورت می‌گیرد ولی در نهایت موفق می‌شود آنها را نابود کند و به سزای عملشان برساند.

عصر روز جمعه ۱ دی ماه فیلم تلویزیونی «صبح تنهایی» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی سعید سالار زهی ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی سعید تهرانی می‌بینیم: نیلوفر مادرش را برای عمل جراحی همراه با خانواده دایی اش به خارج از کشور می‌فرستد تا خود پس از فروش املاک و مستغلات به ارثرسیده از پدرش به آنها بپیوندد. او که همواره افراد ضعیف جامعه را با دیده تحقیر نگاه می‌کند در طی تصادفی حافظه خود را از دست می‌دهد. هیچ مدرک شناسایی همراه او نیست و با فرار از بیمارستان و سرگردانی در شهر و در برخورد با آدم‌های مختلف جامعه به دریافت از خود و دنیای اطرافش می‌رسد.

شبکه دو
انیمیشن «دایناسوری از اقیانوس‌ها» محصول کشور ژاپن، پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۷:۳۰ صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان انیمیشن آمده: از آنجایی که نسل دایناسورها از بین رفته به همین خاطر افراد زیادی دنبال بچه دایناسوری هستند تا آن را پیدا کند و آن را بکشند و یک سری آزمایشاتی روی آن انجام دهند. اما " سوزوکی " که با آن ارتباط برقرار کرده است و بسیار آن را دوست دارد، نمی‌خواهد دایناسور به دست افراد دیگر بیافتد، بنابراین تمام تلاشش را می‌کند.

فیلم سینمایی «برفی دوست داشتنی» به کارگردانی ترسن اشمیت، پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۱۴:۳۰ در قالب برنامه «سینما آفتاب» از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

در خلاصه داستان فیلم با بازی اولیور استوکوفسکی، سوفی وود کسل و اینس نیری آمده: تیم دکتر حیوانات است که به همراه دختر خود به تنهایی زندگی می‌کنند، همسر وی سال‌ها پیش فوت کرده است. او در یکی از باغ وحش‌های شهر خود مشغول به کار می‌شود و مدتی است که رئیس باغ وحش تصمیم به فروش آنجا گرفته است. دو نفر سرمایه دار که متوجه کمبود مالی باغ وحش شده‌اند به رئیس پیشنهاد می‌دهند تا آنجا را به پارکینگ تبدیل کند. تیم که از این قضیه باخبر شده به رئیسش پیشنهاد می‌دهد که به هیمالیا برود و یک موجود عجیبی که مدتی است انسان به وجود آن پی برده را پیدا کند و باعثرونق گرفتن باغ وحش شود. رئیس به خاطر جنبه تبلیغاتی کار با او موافقت می‌کند در حالی که هیچ اعتقادی به وجود موجود ندارد.

فیلم سینمایی «برفی دوست داشتنی» به تهیه کنندگی دوریس زندر، محصول سال ۲۰۰۱ در کشور آلمان ساخته شده است.

انیمیشن «ماشین‌ها(۱)» به کارگردانی جان لستر و تهیه کنندگی دارلا آندرسون، صبح جمعه ۱ دی ماه ساعت ۷:۳۰ در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما مهمان کودکان و خردسالان می‌شود.

داستان فیلم محصول سال ۲۰۰۶ آمریکا از این قرار است که: لایتینگ مک‌ کوئین ماشین مسابقه‌ای خوش‌ عکس همیشه برای پیروز شدن مسابقه می‌دهد. مک‌ کوئین در راه رسیدن به محل مسابقات قهرمانی جام پیستون در کالیفرنیا برای مسابقه دادن با دو رقیب دیرینه، به طور غیر منتظره خود را در جاده ۶۶ شهر رادیاتور اسپرینگ می‌یابد.

فیلم تلویزیونی «برگ و باد» به کارگردانی جوادافشار و تهیه کنندگی هادی افشار، جمعه ۱ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

داستان «برگ و باد» با بازی حسین توشه، فرهاد بشارتی، نیلوفر پورمهدی، قدرت الله صالحی، عاطفه صرفه جو و علی تقوازاده از این قرار است که: ترمه نامزد شهاب به همراه خانواده برای دیدن نامزدش شهاب می‌روند. آنها برای تفریح به جنگل رفته و در پی بریدن قاچاقی درختی توسط قاچاقچیان و سقوط آن موجب ضایعه نخاعی ترمه می‌شود. در ادامه خانواده هر دو(شهاب و ترمه(، اصرار به جدایی و عدم ترحم به نو عروس را دارند، اما شهاب پس از فهمیدن فداکاری و ایثار ترمه که مانع از بین رفتن خواهر کوچکترش شده با پا فشاری و اصرار و بیان حقیقت، از پدر جانبازش می‌خواهد که واسطه‌ای برگشت مجدد ترمه به زندگی گردد.

فیلم تلویزیونی «برگ و باد» از تولیدات سال ۱۳۹۰ مرکز گیلان است.

فیلم سینمایی «هشت درجه زیر صفر» به کارگردانی فرانک مارشال و تهیه کنندگی مشترک دیوید هوبرمن و پاتریک کرولی، جمعه ۱ دی ماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش خواهدشد.
در خلاصه داستان «هشت درجه زیر صفر» با بازی پول واکر، بروس گرینوود و مون بلادگود، محصول سال ۲۰۰۶ آمریکا آمده: چارلی " که خلبان قابلی است و وظیفه حمل مواد غذایی به نقاط مختلف را دارد، در یکی از پروازهایش به قطب، زن اسکیمویی به نام " کانانا " را که مبتلا به سل است به قصد درمان در کانادا، همراه می‌کند. اما آنها دچار حادثه می‌شوند و مدتی طولانی از آنها خبری نمی‌شود.

شبکه سه
فیلم تلویزیونی «عبور از رستگاری» به کارگردانی و تهیه کنندگی احمد بندری، پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.

قصه درباره مهران(کارمند انبار یک شرکت(است که شخصی است طمع کار که مدام در حال غر زدن و انتقاد از وضعیت موجود جامعه است. او دارای خانواده خوبی است. از سوی دیگر زنش باردار است و او نگران بحثهزینه زایمان است تا اینکه یک روز او و دوستش در انبار بندی قرار گرفته‌اند آنها موضوع را با مسئول انبار در میان می‌گذارند. در نهایت مهران از او چکی را به عنوان رشوه قبول می‌کند. مهران که تا قبل از آن در مسیر برگشت به خانه و رفتن سرکار، مسافرکشی هم می‌کرد. بعد از گرفتن چک آن روز مسافرکشی نمی‌کند و موبایل او زنگی می‌خورد. او در حین صحبت و پشیمانی دوستش از گرفتن رشوه، ناگهان به عابری برخورد می‌کند.

حدیثفولادوند، آرام جعفری، محبوبه بیات و طوفان مهردادیان در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «نارنیا ۳» به کارگردانی مایکل اپتد، پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم با بازی بن بارنس و اسکاندر کینس از این قرار است: لوسی و ادموند به سرزمین نارنیا بر می‌گردند. برای دیدن فرمانروا به نام کاسپین به سفر دریایی طولانی در پیش دارند. در طی سفر با اژدها روبرو می‌شوند و او را شکست می‌دهند. جادوگر سفید می‌خواهد با نیروی خود مانع سفر آنها شود چرا که قسمتی از سرزمین نارنیا در تسخیر او بود و می‌خواهد بقیه سرزمین نارنیا را نیز بدست آورد ولی گروه لوسی با کمک اطلان مانع موفقیت او شده و کل سرزمین را نجات می‌دهند و در آخر به زمان حال بر می‌گردند.

فیلم سینمایی «برخورد مرگبار» به کارگردانی رابرت کورتزمن، جمعه ۱ دی ماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه سه سیما بازپخش خواهدشد.

قصه «برخورد مرگبار» با بازی جوین پانتولیانو و سین پاتریک از این قرار است: دیوید عضو سابق ارتش آمریکا با بمب گذاری از پلیس طلب پول می‌کند. دیوید پس از ربودن زن تامی به او بمب وصل می‌کند. تامی باید زن خود را بکشد تا بقیه افراد پلیس نجات پیدا کند. او نیز همین کار را می‌کند. بعد از هشت سال پلیس تامی را به همکاری دعوت می‌کند. تامی دوباره وارد ماجرا می‌شود. دیوید یک هتل را بمب گذاری می‌کند و چون پلیس به او پولی می‌دهد. او هتل را منفجر می‌کند و ایزابل توسط دیوید دستگیر می‌شود.

فیلم سینمایی «برخورد مرگبار» محصول سال ۲۰۱۰ آمریکا است.

فیلم سینمایی «دردسر» به کارگردانی حسن آقاکریمی و تهیه کنندگی کیانوش عیاری، جمعه ۱ دی ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی عبدالله آتشانی، سحر درویش زاده و مهران رجبی می‌بینیم: قربان پسری شهرستانی که در تهران در یک خیاطی کار می‌کند، عاشق دختری می‌شود که در همسایگی کارگاه آنها در یک آموزشگاه رفت و آمد دارد. همه با او مخالفت می‌کنند که این دختر به درد او نمی‌خورد. مینا خواستگاری دارد که عصبانیت خانواده اش را بر می‌انگیزد و این امر باعثمی‌شود تا قربان با او درگیر شود. قربان به همراه عمو و زن عمویش که از شهرستان آمده‌اند به خواستگاری مینا می‌روند، ولی او که کچل است کلاه گیسی تهیه می‌کند تا جواب رد به خاطر بی مویی اش نشنود.

فیلم سینمایی «قصه‌های شبانه» به کارگردانی آدام شانک من محصول سال ۲۰۰۸ آمریکا، جمعه ۱ دی ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با نقش آفرینی آدام سندلر و کری روسل آمده: آدام سندله از کودکی در یک هتل بزرگ مشغول به کار است، اما پس از گذشت ۲۵ سال از دوران سخت و پرماجرای کاری او هیچ کس اعتباری برای کار یا زندگی او قائل نیست. او مجبور می‌شود که از دو کودک مواظبت کند و هر شب قصه‌ای برای آنها بگوید کم کم متوجه می‌شود. پس از تعریف هر داستان اتفاقی مشابه همان برایش به وقوع می‌پیوندد.

شبکه چهار
فیلم سینمایی «راننده» با بازی رایان اونیل و بروس درن، پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۱۶ از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: رایان اونیل یک راننده فوق العاده حرفه‌ای است که در فیلم‌های سینمایی نقش بدلکار را بازی می‌کند. البته او به گروه‌های خلافکار و سارق نیز به عنوان راننده در تعقیب و گریزها کمک می‌دهد. پلیسی به نام درن به دنبال دستگیر کردن راننده است. راننده تصمیم دارد از این حرفه خداحافظی کند، اما پلیس می‌خواهد به هر شیوه‌ای شده او را دستگیر کند. پلیس یک گروه خلافکار را مجبور می‌کند تا یک سرقت مشترک با راننده انجام دهند.

فیلم سینمایی «راننده» محصول سال ۱۹۷۸ انگلستان و آمریکا است.

فیلم سینمایی «دادستان» به کارگردانی صادق پروین آشتیان و با بازی حسن عباسی و سعید داخ، جمعه ۱ دی ماه ساعت ۱۲ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: دادستان و استاد دانشگاه شهرستان خوی درگیر یک پرونده مواد مخدر شده و حکم اعدام صادر می‌شود، اما وکیل پرونده تلاش دارد با تطمیع، رشوه و حتی تهدید و ارعاب دادستان را از اجرای حکم باز دارد. دادستان که خود را به اجرای عدالت متعهد می‌داند، نه تنها حکم را لغو نمی‌کند. بلکه متوجه می‌شود تلاش‌های غیر قانونی وکیل در این پرونده به پرونده دیگری با موضوع زمین خواری ارتباط دارد.

فیلم سینمایی «طوفانگر» به کارگردانی هانری ورنوی، جمعه ۱ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه «سینما ۴» از شبکه چهارسیما روی آنتن می‌رود.

در این فیلم خواهید دید: در حالی که سایه ترس و وحشت ناشی از کشتار توسط قاتلی دیوانه بر شهر پاریس حکمفرماست، بوتلیه کارآگاهی جسور مامور رسیدگی به این پرونده می‌شود.

ژان پل بلموندو، آلبرتو ماریا مرلی و چارلز دنر در فیلم سینمایی «طوفانگر» محصول سال ۱۹۷۵ فرانسه به ایفای نقش پرداختند.

شبکه تهران
فیلم سینمایی «اردوگاه روزانه پدر» به کارگردانی فرد ساوج و با بازی کوبا گودینگ جونیور، پائول ری، ریچاردگانت، لاچلین مونروو دالین بویس، پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۱۳:۳۰در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: فصل تابستان است و مهدکودکی که " چارلی " و شریک اش " فیل رابرسون " مدیریت آن را بر عهده دارند تا آغاز سال تحصیلی تازه، تعطیل خواهد بود. " چارلی " و " فیل " قصد دارند، فرزندانشان " بن هینتون " و " ماکس رابرسون " را به اردوگاه تابستانی " دریفت وود " بفرستند. این همان اردوگاه محبوب " چارلی " و " فیل " در دوران کودکی شان است. اما اردوگاه در حال حاضر وضع بسیار ناگواری دارد؛ به طوری که اکثر تسهیلات و امکانات رفاهی اش در آستانه نابودی است. این اردوگاه همچنین رقیبی در همسایگی اش دارد به اسم " اردوگاه کانولا "، مدیر و صاحب " اردوگاه کانولا " شخص بدذاتی است به اسم " لنس وارنر " که در واقع یکی از همکلاسی‌های قدیمی " چارلی " و " فیل " است. " چارلی " خاطرات بسیار بدی از " لنس " دارد.
فیلم سینمایی «اردوگاه روزانه پدر» محصول سال ۲۰۰۷ آمریکا است.

۴۰ دقیقه بامداد روز جمعه ۱ دی ماه فیلم سینمایی «پلیس زن» به کارگردانی یوس بوی ست، از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: یک بازرس زن پلیس فرانسه در جریان رسیدگی به پرونده‌ای که مربوط به توزیع مواد مخدر می‌باشد به دخالت برادر زاده شهردار در ماجرای توزیع مواد در شهر پی می‌برد، اما به دلیل فساد و زد و بندی که بین شهردار و مقامات دستگاه قضایی و پلیس وجود دارد، توسط رئیس پلیس از جریان رسیدگی به پرونده کنار گذاشته می‌شود و به شهری دور افتاده فرستاده می‌شود. در آنجا او فقر و فساد و مشکلات اجتماعی فراوانی که مردم با آن درست به گریبان هستند، را از نزدیک می‌بیند. در این بین در جریان رسیدگی به پرونده دختر بچه‌ای در می‌یابد که آن دختر بچه و تعداد دیگری از نوجوانان آن منطقه توسط باندی به سرکردگی یک کارخانه دار با نفوذ مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند. پلیس زن جوان تلاش می‌کند این موضوع را پیگیری کرده و عاملان اصلی این جنایت را به دادگاه بکشاند.

فیلم سینمایی «پلیس زن» با بازی میو میو، جین مارک تی بالت، لنی اسکودرو و فرانچس سیمون محصول سال ۱۹۸۰فرانسه است.

ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه ۱ دی ماه فیلم سینمایی «آلاسکا» به کارگردانی فریزر کلارک هستون، محصول سال ۱۹۹۶آمریکا و کانادا از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی تورا بیرچ، وینسنت کارتیزر، درک بنه دیکت و شارلتون هستون خواهید دید:
جک بارنز که یک خلبان است پس از مرگ همسرش با دو فرزندش جسی و شان به آلاسکا سفر می‌کند. او اکنون یک فروشنده ساده است، ولی در کوه‌ها هواپیمای آنها سقوط کرده و بچه‌ها برای نجات پدرشان از دست خرس‌های قطبی تلاش می‌کنند.

شبکه شما
فیلم تلویزیونی «شب نشینی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی مهدی شفیعی، پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش می‌شود.

ماجرای فیلم با بازی علیرضا فیروزه، بهناز نادری، فاطمه دلیریساولی و سمیرا قربانی کریم از آنجا آغاز می‌شود که زنگ انشاء بهانه‌ای می‌شود برای بازگشت به دوران گذشته، بهروز خاطره‌ای از زبان پدرش را بازگو می‌کند، دو نوجوان(محمد علی و قدرت(که صبح در مدرسه با هم دعوا کرده‌اند، شب هنگام همراه خانواده به دیدار یکدیگر می‌روند، محمد علی که به اجبار پدر به خانه قدرت رفته است، پشیمان از کرده خویش است و این دیدار محملی می‌شود، برای یادکردن زمان گذشته خان بابا پدربزرگ قدرت که همه را به دور خود جمع می‌کند و برای آنها قصه‌ای تعریف می‌کند.

فیلم تلویزیونی «شب نشینی» از تولیدات سال ۱۳۹۰ مرکز خراسان شمالی در ژانر اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی «خان ننه» با بازی شمسی فضل الهی، خسرو وپایاب، سمیه خدایاری، عباس سرودی و بیژن لطفی، جمعه ۱ دی ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: بابا شهریار پدربزرگ خانواده که دلتنگ زندگی ساده و بی آلایش دوران کودکی خود است، خانه را ترک و به روستای اجدادی اش می‌رود، در آنجا خاطرات گذشته او مرور می‌شود.

فیلم تلویزیونی «خان ننه» به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد خیری مطلق از تولیدات سال جاری مرکز آذربایجان غربی است.

شبکه آموزش
فیلم تلویزیونی «سفر جادویی» به کارگردانی ابوالحسن داودی، جمعه ۱ دی ماه ساعت ۱۰:۱۵ از شبکه آموزش پخش می‌­شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: دکتر رضا کمالی با آزار و تنبیه فرزندش، سینا، می‌خواهد از او دانش آموز ممتازی بسازد. روزی سینا از ترس پدر به درون ماشین لباسشویی مرموز خانه پناه می‌برد. کسی توضیح کمالی را که چه بر سر فرزندش آمده باور نمی‌کند و او را در بیمارستان بستری می‌کنند، اما او می‌گریزد و در موقع فرار به درون ماشین لباسشویی بیمارستان می‌افتد. در آنجا دادگاهی برپا می‌شود که اعضا و ناظران آن همکلاسی‌های دوره کودکی او هستند. آنها دکتر کمالی را به این جرم که فرزندش را تنبیه می‌کرده به دوره نوجوانی باز می‌گردانند و شرط بازگشت او را به زمان حال آوردن معدل بیست و خوردن بیست و پنج پس گردنی تعیین می‌کنند. کمالی کوچک که از حوادثآینده مطلع است با فدارکاری جان عده‌ای از جمله همسر آینده اش را نجات می‌دهد و به دلیل انسانیت، قبل از موعد مقرر، به زندگی در کنار همسر و فرزندش بازگردانده می‌شود

شبکه قرآن و معارف سیما
فیلم تلویزیونی «بیا از گذشته حرف بزنیم» به کارگردانی و نویسندگی حمید نعمت اله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، جمعه ۱ دی ماه ساعت ۱۵ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ثریا قاسمی، مهین شهابی، پورانداخت مهیمن می­بینیم: کاروانی زیارتی از تهران به مشهد می‌رود. سه زن مسن که در ابتدا همدیگر را نمی‌شناسند، در این کاروان حضور دارند. طول سفر در قطار و سپس هم‌اتاق شدنشان در هتل، سبب پیوند و دوستی آنها شده و گردش در نقاط دیدنی مشهد مقدس، آنها را به سه یار جدا نشدنی تبدیل می‌کند.

فیلم تلویزیونی «بیا از گذشته حرف بزنیم» از تولیدات سال جاری گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک سیما می‌باشد.

شبکه مستند
مستند «وودی آلن» ساخته روبرت ویدی، محصول ۲۰۱۲، پنج شنبه، ۳۰ آذر، ساعت ۲۲، از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

این مستند سینمایی که با حضور خود وودی آلن ساخته شده است گوشه‌هایی از زندگی طبیعی او را به تصویر می‌کشد.

مستند سینمایی «وارونگی» ساخته روبرت صافاریان با نگاهی به معضل آلودگی شهر تهران، پنج شنبه، ۳۰ آذر، ساعت ۲۳ از «فانوس» از شبکه مستند پخش می‌شود.

مستند سینمایی «خشم آزادی» به کارگردانی کالین کی. گری و مگان رانی، محصول سال ۲۰۰۶، جمعه، اول دی ماه، ساعت ۱۶ از شبکه مستند پخش می‌شود. این فیلم در قالب برنامه «آن سو» نقد و بررسی خواهد شد.

شبکه نمایش
فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «بی بی خاتون»، «آقای مهربان»، «سربلند»، «امشب شب مهتابه»، «مینای شهر خاموش» و «شهر آشوب» پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۱۳،۱۵، ۱۷،۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلمهای سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آبی گاهی آسمانی، اولنتزرو و کنده جادویی، مردی به نام هیرو، هیچی و چهره به چهره جمعه ۱ دی ماه ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش میشود.