به گزارش افکارنیوز به نقل از هنرآنلاین، گالری سین فردا میزبان نمایشگاه عکس سیامک زنده دل است. گالری سین روز جمعه ۸ دیماه پذیرای نمایشگاهی از عکسهای سیامک زندهدل است که به رابطه عکاسی و خاطره میپردازد.

این نمایشگاه با عنوان " نَردِ خاطره‌ها؛ انعکاس‌های این‌همانی " در گالری سین افتتاح می‌شود. دل‌زنده تازه‌ترین آثار عکاسی خود را به صورت یک چیدمان تعاملی در گالری سین به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه تأملی است بر مفهوم سلف پرتره و رابطهٔ عکاسی و خاطره.

این نمایشگاه تا ۱۷ دی‌ماه برپاست و علاقه‌مندان از ساعت ۱۵ تا ۱۹ هر روز می‌توانند از این آثار دیدن کنند. گالری پنج شنبه‌ها تعطیل است.

مجموعه عکس تمبرها در گالری آتشزاد روایت می‌شود

بنفشه پورزنگی‌آبادی مجموعه عکس‌ تمبرها را بر اساس شخصیت‌های کاریزماتیک ایرانی در گالری آتشزاد به نمایش می‌گذارد.

این هنرمند عکاس که مقیم فرانسه است و برای برپایی نمایشگاه انفرادی‌اش در ایران به سرزمین مادری سفر کرده، این نمایشگاه دربرگیرنده ۱۵ قطعه عکس است که از بین یک مجموعه ۲۵ ‌تایی انتخاب شده است. او که پیش از این مجموعه تمبرها را در لس‌آنجلس نیز به نمایش عمومی گذاشته و در چند حراجی با این عکس‌ها حضور داشته است، برای اولین بار نمایشگاه خود را به شکل انفرادی در ایران برگزار می‌کند.

مجموعه تمبرها روز پنجشنبه - ۷ دی ماه - در گالری آتشزاد به نشانی ولیعصر، توانیر شمالی، بعد از پل همت، ساختمان ۴۳، پلاک ۲۳ افتتاح می‌شود.

پرفورمنس " فقط یک ثانیه است " در گالری ایست اجرا می‌شود

این روزها گالری ایست پرفورمنس " فقط یک ثانیه است " را با اجرای دو هنرمند هلندی و یک هنرمند ایرانی میزبانی می‌کند.

این پرفورمنس روز پنجشنبه و جمعه - ۷ و ۸ دی ماه - ساعت ۱۹ در گالری ایست اجرا می‌شود، اما به دلیل نوع اجرا و محدود بودن مخاطب باید روز مورد نظر از پیش رزرو شود.

گالری ایست پیش از این در برنامه ۳۰ اثر، ۳۰ هنرمند، ۳۰ پرفورمنس نیز با اجرایی از محمد عباسی با دو هنرمند فرانسوی همکاری کرد و چندی پیش نیز الوین لوسیه در رویداد شنیداری الوین لوسیه در گالری ایست نشسته است کاری از شادی افشار و مهدی بهبودی به صورت اینترنتی به اجرا پرداخت.

نمایشگاه نقاشی و طراحی در گالری کمال الدین بهزاد

نمایشگاه نقاشی نقاشی ثریا نصرتی و طراحی مجید سرلک در گالری کمال الدین بهزاد برپا می شود. نمایشگاه نقاشی ثریا نصرتی در سالن اصلی و نمایشگاه طراحی مجید سرلک در سالن غربی نگارخانه کمال الدین بهزاد از تاریخ نهم تا۱۳ دی برگزار می شود. افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۱۶ روز نهم دی ماه است.
علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه می توانند ساعات ۱۰ صبح الی ۱۹ به نگارخانه کمال الدین بهزاد واقع در بلوار کشاورز نبش خیابان ۱۶ آذر پلاک ۲۸۴ مراجعه کنند.

نمایشگاه عکس گروهی در گالری محسن

نمایشگاه عکس گروهی ترانه باد که شامل هشت عکاس است از جمعه هشتم دی ماه به مدت یک هفته در گالری محسن برپا می‌شود. در این نمایشگاه عکس‌های طلایه بافکار، امیرحسینی، فاطمه خسروی، حامد خسروی، علیرضا زنگیآبادی، کاوه علیرضایی، ‌هانیه نژاد فلاح و مریم حلیساز به نمایش در می‌آیند.

در این مجموعه سعی بر این بود که به واسطۀ عکاسی که خود شگفتی دیگری در زمان و مکان می‌آفریند، با مواجه کردن مخاطب با این فضای رمزآلود، لحظه ای هرچند کوتاه از دسترفته‌هایش را برای خود و او یادآور شویم.

گالری محسن واقع دربزرگراه مدرس شمال، خیابان ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینا شرقی، شماره ۴۲است.

+ من در گالری الهه

+ من عنوان دومین نمایشگاه سالانه گالری الهه است که توسط سید امیر سقراطی گردآوری شده است. ‌هامون باقری، کتایون برزگر، صدرا بنی، سینا چوپانی، محمد رضایی، ثمین فروغی، مجتبی قاسمی شیل سر، مجید کیامهر، ملاحت محب خواه، مهدی محسنی، پونه مختارپور، سید محمدرضا موسوی هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود. این نمایشگاه از ۸ تا ۱۸ دی ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ نمایش داده می شود. گالری الهه در بلوار آفریقا، بالاتر از تقاطع اسفندیار، کوچه گلفام، انتهای کوچه سمت راست، بن بست امینی، پلاک ۳ است.

مردآزا به گالری هفت ثمر می رود

مردآزا نمایشگاه طراحی حمید بهداد است که در گالری هفت ثمر از ۸ تا ۱۳ دی ماه از ساعت ۴ تا ۸ بعد از ظهر به نمایش در می آید. گالری هفت ثمر در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره۸ قرار دارد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۳۱۴۰۳ تماس بگیرید.

گالری احسان و نمایشگاه نقاشی

گالری احسان این هفته میزبان نمایشگاه نقاشی سیاوش ریاحی است. این نمایشگاه که از ۸ دی ماه آغاز می شود تا ۱۳ دی ماه ادامه دارد. گالری احسان در خیابان اقدسیه، بلوار آجودانیه، ۱۴ شرقی، شماره ۲۲ قرار دارد.

نمایشگاه نقاشی و مجسمه

گالری آشیان نقش و مهر از فردا میزبان نمایشگاه نقاشی و مجسمه حمیده حجار و علیرضا بزرگ است. این نمایشگاه از جمعه ۸ دی ماه از ساعت ۴ تا ۸ میزبان علاقه مندان خواهد بود. اگر قصد دارید از این نمایشگاه دیدن کنید بهتر است تا ۱۲ دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به خیابان بخارست، خیابان ۱۸، بن بست گل محمدی، پلاک ۴ مراجعه کنید