به گزارش افکارنیوز، معاون فرهنگی، مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفت و گو با برنامه ی صبح تهران رادیو گفت: امروزه بیش از ۲۵ هزار خبرگزاری، روزنامه و شبکه رادیویی و تلویزیونی تنها در اختیار ۵۰ شرکت صهیونیستی است.

محمد صادق افراسیابی با اشاره به پژوهش انجام شده توسط بن باگدیکیان تاکید کرد: پژوهش بن باگدیکیان نشان داد که امروزه بیش از ۲۵ هزار خبرگزاری، روزنامه و شبکه رادیویی و تلویزیونی در اختیار تنها ۵۰ شرکت صهیونیستی است که توسط یک حلقه ی ۳۰۰ نفره از مزدوران صهیونیستی و البته دارای تخصص رسانه مدیریت می شوند.

شبستان گزارش داد: افراسیابی آرایش رسانه های غربی را در راستای ترویج تفکر لیبرال دموکراسی و امر دین زدایی عنوان کرده و گفت: هدف اصلی لابی صهیونیست غفلت از دین و ترویج فرهنگ لبیرال دموکراسی و اومانیست از دریچه رسانه ها است و بسیاری از فعالیتهای رسانه ای غرب ناشی از عقاید صهیونیستی مدیران حاکم بر این دسته از رسانه ها است.

وی انقلاب اسلامی ایران را انقلابی معنوی دانست که در عرصه های گوناگون از جمله عرصه رسانه ساختار شکنی کرده و نشان داده که رسانه ها میتوانند در خدمت آموزهای دینی و قرآنی قرار گیرند.

معاون فرهنگی، مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران یکی از کاکردهای رسانه در نظام اسلامی را ترویج سبک زندگی اسلامی برشمرد و خاطر نشان ساخت: قرآن کتاب زندگی است و مهمترین وظیفه رسانه ها برای نجات بشریت از گرداب جهل و گمراهی انتقال مفاهیم آموزنده قرآنی در قالب برنامه های آموزشی، سرگرم کننده و هنری است.

جانشین دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و رسانه های قرآنی آیات برگزاری جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و رسانه های قرآنی را در راستای توجه بیشتر رسانه ها به مفاهیم قرآنی عنوان کرده و گفت: انتظار ما از رسانه ها این است که همه به سهم خود در گسترش مفاهیم قرآنی تلاش کنند و این طور نباشد که مباحثقرآنی تنها توسط شبکه هایی رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی قرآنی مطرح شوند.

افراسیابی اظهار کرد: امیدواریم با حضور گسترده رسانه ها در جشنواره ی مطبوعات، خبرگزاریها و رسانه های قرآنی آیات شاهد شکل گیری یک رویداد سالیانه در تقویم جشنواره های کشور باشیم.

برنامه صبح تهران هر روز از ساعت هفت صبح با اجرای یوسف رحیمی و تهیه کنندگی و سردبیری حسین حسن تبارامیری از شبکه ی رادیویی تهران پخش می شود.