خانم بازیگری که کارهای خود را دوست ندارد

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، در بخشی از نشست پرسش و پاسخ هیچ کجا، هیچ کس که سالن همایشهای برج میلاد برگزار شد، رضا کیانیان با اشاره به اینکه شیبانی کارگردان فیلم هیچ کجا هیچ کس هنگام فیلمبرداری فیلم گزارش یک جشن ساخته ابراهیم حاتمی کیا آشنا شده است، بیان داشت: در فیلم گزارش یک جشن، آقای شیبانی دستیار کارگردان و بازیگردان بود و وقتی با وی آشنا شدم که بازیگردانی من را هم بر عهده داشت.

این بازیگر سینما در ادامه خاطر نشان کرد: سناریوی فیلم «هیچ کجا، هیچ کس» را زمان فیلمبرداری گزارش یک جشن خواندم که مورد پسند قرار گرفت.

کیانیان با بیان اینکه بد یا خوب بودن یک فیلم بستگی به نظر تماشاگران دارد گفت: دوست داشتم چنین نقشی را تجربه کنم که در این فیلم رخ داد و با یک تعداد زیادی بازیگر درجه یک جوان کار کردم.



*افشار: هیچ وقت کارهای خودم را دوست نداشتم

این بازیگر سینما در پاسخ به این سوال که فیلم «هیچ کجا، هیچ کس» چه ویژگی‌هایی داشت که موجب شد در آن ایفای نقش کند افزود: ویژگی این فیلم درگیر بودن قصه فیلم است که موجب شد در آن ایفای نقش کنم.

بر اساس این گزارش، مهناز افشار از دیگر بازیگران فیلم سینمایی «هیچ کجا، هیچ کس» با بیان اینکه زیاد تفکیک سینمای خاص و عام را قبول ندارم گفت: فیلمنامه «هیچ کجا، هیچ کس»، خیلی سخت و دشوار بود اما حضور بازیگرانی مانند آقای کیانیان موجب شد تجربه چنین نقشی را قبول کنم.

افشار با بیان اینکه منتقد بزرگ کارهای خودم هستم گفت: فیلمی با ویژگی‌های هیچ کجا هیچ کس را تا کنون در سینمای ایران ندیده بودم و دلیل انتخاب آن فیلمنامه عجیب و دشوار آن بود.

به گزارش فارس، در ادامه بهاره کیان افشار از دیگر بازیگران فیلم «هیچ کجا، هیچ کس» درباره نقش خود در این فیلم گفت: در بیشتر لوکیشن‌های فیلم به جز کیش حضور داشتم و مدت حضورم حدود دو ماه به طول انجامید.

این بازیگر سینما و تلویزیون، ویژگیهای فیلمنامه را دلیل اصلی ایفای نقش در هیچ کجا هیچ کس عنوان کرد.