مقام هشتم جهانی نصیب عکاس اصفهانی شد

به گزارش افکارنیوز، اصغر صامتی در مورد کسب مدال‌ها و افتخاراتی که در جشنواره عکاسی در آلمان به دست آورده است، اظهار کرد: این رقابت بین‌المللی متشکل از سه جشنواره مختلف در کشور آلمان بوده که با اتحاد آنها عکس‌های ارسالی به صورت مستقل مورد داوری قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره در مجموع یک هزار و ۳۹۲ عکاس از ۶۰ کشور جهان در این جشنواره شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: هشت هزار و ۶۲۱ عکس در این جشنواره مورد داوری قرار گرفته است.

عضو فدراسیون جهانی هنر عکاسی در ایران افزود: بر اساس رتبه بندی امتیاز عکس‌ها و به عنوان بهترین مؤلف در میان شرکت کننده‌ها مقام هشتم جهان را کسب و مدال نقره UPI(انجمن بین‌المللی عکاسان متحد جهان) را برای عکسی از طبیعت زیبای ایران را به دست آوردم.

عکاس اصفهانی مدال GIP(عکس برتر از کلوپ عکاسان کشور آلمان) را از دیگر افتخارات خود دانست و بیان داشت: دیپلم افتخارهیات داوران کشور آلمان را برای عکسی از چشمه‌های باداب سورت استان مازندران و دیپلم افتخار فدراسیون جهانی هنر عکاسی برای یک عکس مستند از دیگر مقام‌هایی است که از سوی فدارسیون جهانی هنر عکاسی کسب کرده‌ام.

وی ادامه داد: در مجموع ۱۲ اثر پذیرفته شده از طرف هیئت داوران نیز در کارنامه خود برای شرکت در جشنواره عکاسی در آلمان به ثبت رساندهام.