به گزارش سايت ياهونيوز، لارا ايگان، دختر ۱۵ ماهه، سيمون ايگان، تهيهكننده فيلم سخنراني پادشاه، با پرتاب كردن جايزه اسكار پدرش، باعث شكسته شدن قسمتي از اين تنديس شد.

به گزارش فارس، «سیمون ایگان» که چند روز پیش برنده جایزه اسکار بهترین تهیه‌کننده سال شده بود، روز گذشته در حالیکه سعی می‌کرد تا از دختر ۱۵ ماهه‌اش در حال در دست داشتن تندیس اسکار عکس بگیرد، برای لحظه‌ای غفلت کرد و باعثاین اتفاق شد.

«ایگان» گفت: این اتفاق در یک لحظه افتاد، من این صحنه را دیدم ولی چون دور بودم کاری از دستم برنیامد، مجسمه افتاد و صدای افتادنش در فضا طنین افکند برای لحظاتی سکوتی شوک‌آور بر همه ما حاکم شد و بعد قطرات اشک بی‌اختیار برگونه‌ام نشست.

وی افزود: آن تندیس زیبایی بود که دخترم آن را خراب کرده بود، حقیقتا غیر منتظره و وحشتناک بود.
«ایگان» افزود: البته این تراژدی پایان شادی داشت، در پی تماس با آکادمی اسکار متوجه شدیم که این اولین بار نبوده که برای تندیس‌های اسکار چنین اتفاقی می‌افتد و جایی به نام «بیمارستان اسکار» وجود دارد که تندیس‌های آسیب‌دیده در آنجا تعمیر می‌شوند.

وي در پايان گفت: من و خانوادهام از اين حادثه دو درس مهم گرفتيم، اول اينكه هيچگاه به يك كودك چيزي كه ممكن است بياندازد و بشكند، ندهيم، به خصوص اگر تنديس اسكار باشد، دوم اينكه جاي شگفتانگيزي به نام بيمارستان اسكار وجود دارد.