پخش سه انیمیشن از شبکه پویا

به گزارش افکارنیوز، انیمیشن چهار دقیقه‌ای «ابابیل»، محصول استان خراسان رضوی امروز، یکشنبه ۲۵ فروردین به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ساعت ۱۶ و ۲۵ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

این انیمیشن تک قسمتی به کارگردانی جلیل یغمایی داستان حمله اصحاب فیل به مکه را به تصویر می‌کشد.

***

انیمیشن «حکیم جوان» به کارگردانی مشترک مهرزاد شورکی و عبدالله هنردار در هفت قسمت ۲۰ دقیقه‌ای تولید شده است؛ این انیمیشن محصول استان فارس است و از سه شنبه، ۲۷ فروردین هر روز ساعت ۱۹ به روی آنتن شبکه پویا می‌رود.

«حکیم جوان» با تکنیک تک فرم عروسکی یک داستان تاریخی دارد که در زمان دیلمیان اتفاق افتاده و به ساخت اولین بیمارستان در شیراز می‌پردازد.

سایر عوامل این انیمیشن عبارتند از تهیه‌کننده: ‌ مازیار محمدی‌نژاد، نویسنده: علی حسینی؛ عروسک‌ساز: ‌محسن وزیری، تصویربردار: عبدالله هنردار

***

انیمیشن سه بعدی «اصلاح الگوی مصرف» نیز به کارگردانی مشترک هاشم شهرکی و حسین مظلوم محصول استان سیستان و بلوچستان است که در ۱۳ قسمت سه دقیقه‌ای تولید شده و از سه شنبه ۲۷ فروردین هر شب ساعت ۲۲ و ۱۱ دقیقه به روی آنتن پویا می‌رود.

این انیمیشن به نویسندگی ایمان شفیعی عصر قدیم و جدید را به تصویر می‌کشد و هدفش بیان این نکته است که قدر امکاناتی را که اکنون در دست داریم بدانیم و از آن‌ها درست استفاده کنیم.

حسین مظلوم تهیهکننده و سپهر نرگس نیز طراح شخصیت این انیمیشن است.