بازی جانی دپ کنار بازیگر کهنه‌کار

به گزارش افکارنیوز، به نقل از ورایتی، والی فیستر برای ساخت اولین فیلم‌اش از مورگان فریمن بازیگر کهنه‌کار دعوت کرده است تا به جمع بازیگران فیلم " برتری " بپیوندد.

فیلم " برتری " به تهیه‌کنندگی کریستوفر نولان ساخته می‌شود که سابقه همکاری طولانی مدتی با فیستر دارد. او فیلمبردار فیلم " سرآغاز " نولان بود. داستان این فیلم مثل فیلم " بین ستاره‌ای " که به تازگی اعلام شد نولان آن را کارگردانی می‌کند، کاملا پنهان نگه داشته شده است.

تنها اطلاعاتی که از " برتری " منتشر شده این است که برای ساخت آن با گروهی از چهره‌های برتر و سرشناس قرارداد بسته شده و جانی دپ، پل بتانی، کیت مارا و ربکا هال از بازیگرانی هستند که قرارست در این فیلم ایفای نقش کنند.

به همین ترتیب هیچ اطلاعی درباره نقشی که فریمن قرارست در این فیلم ایفا کند وجود ندارد.

فیلمنامه این فیلم را در اصل جک پاگلن نوشت و آنی مارتر کار بازنویسی آن را انجام داده است. این فیلم توسط کمپانی " استریت آپ فیلمز " و " برادران وارنر " ساخته خواهد شد.

گفته می شود مقدمات کار فیلمبرداری " برتری " انجام شده و قرارست آوریل ۲۰۱۴ یعنی دقیقا یک سال دیگر اکران شود.

جدیدترین فیلم مورگان فریمن " فراموشی " است که قرار است ۱۹ آوریل اکران شود. همباری او در این فیلم تام کروز بود. یک روز پیش از اکران این فیلم، فریمن در تاریخ ۱۸ آوریل در سزار پلیس وگاس و در مراسم ویژه‌ای جایزه یک عمر دستاور " کان " را دریافت می‌کند.

مورگان فریمن متولد ۱۹۳۷ جایزه یک عمر فعالیت هنری گلدن گلوب ۲۰۱۲ را نیز در کارنامه اش دارد. او برای "رستگاری در شائوشنگ" و "رانندگی برای خانم دیزی" در سال ۱۹۹۵ و ۱۹۹۰ برای دریافت اسکار نقش اول مرد نامزد شده بود.