به گزارش افکارنیوز، در دنیای فناوری هر شرکت بزرگ برای خود مهر برنده ای دارد که نه با پنهان کردن آن بلکه با نمایش آن هم مشتریان پر و پا قرص خود را همیشه منتظر محصولات ناب می گذارد و هم همیشه حضور پررنگی در میدان رقابت با سایر شرکت ها خواهد داشت، اما برترین تلفن های هوشمند بازار کدامند؟ همراه با ما با ۷ تلفن برتر بیشتر آشنا شوید.

Samsung Galaxy S۴

قیمت: ۱۹۹.۹۹ دلار(۱۶ گیگا بایت)، ۲۴۹.۹۹ دلار(۳۲ گیگا بایت)

آخرین گل سر سبد سامسونگ در دنیای تلفن های هوشمند Galaxy S۴ است، از تغییراتی که در این تلفن هوشمند ایجاد شده می توان به بزرگتر کردن صفحه نمایش تا ۵ اینچ و استفاده از آخرین نسخه ی اندورید(اندروید ۴.۲. ۲) اشاره کرد.

LG Optimus G Pro

قیمت: به طور رسمی اعلام نشده است.

پردازنده ی ۴ هسته ای، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت FULL - HD و دیگر ویژگی های Optimus G Pro این تلفن هوشمند را بیش از حد به Galaxy Note ۲ شبیه کرده است.
وزن زیاد که مانع استفاده ی راحت از این تلفن هوشمند می شود از ایراداتی است که می توان در LG Optimus G Pro می توان اشاره کرد.

HTC One

قیمت: ۱۹۹.۹۹ دلار(۳۲ گیگا بایتی)، ۲۹۹.۹۹ دلار(۶۴ گیگا بایتی)

صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰P در کنار پردازنده ی ۴ هسته ای HTC One را به یکی از بهترین اندرویدی های بازار تبدیل کرده است. اما در مقابل نبود امکان دسترسی به باتری و همچنین حذف نرم افزار هایی که به صورت پیش فرض برروی تلفن نصب شده اند از معایب HTC One به حساب می آید.

Sony Xperia Z


قیمت: ۶۵۰ یرو(۲۲۰۰۰۰۰ تومان)

Sony Xperia Z ضد آب، ضد خاک و ضد خیلی چیز های دیگر که باعثشده آقای z تبدیل به قهرمان تلفن های هوشمند شود، اما به غیر ازاین موارد هنوز سونی به طور رسمی تصمیم به وارد کردن این شاهکار در تمام نقاط دنیا نکرده است و وعده ی به زودی را می دهد.
۱۳ مگاپیکسل دوربین، صفحه نمایش بزرگ ۵ اینچی و همچنین پردازنده ی ۴ هسته ای از دیگر ویژگی های Xperia Z می باشد.

Nokia Lumia ۵۲۱

قیمت: ۱۷۹ دلار

۵۲۱ را می توان امضای نوکیا در سری گوشی های lumia دانست، ویژگی های این تلفن ویندوز فونی چندان تفاوتی با رقبای اندرویدی خود ندارد.

ZTE Grand S

قیمت: مشخص نیست.

در طول نمایشگاه CES، اس را با ویژگی هایی مانند صفحه نمایش ۵ اینج FULL HD با رزولیشن ۴۴۰ppi، پردازنده ی ۴ هسته ای و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تولید کرده است، ویژگی های این تلفن باعثشده تا آن را بتوان در لیست بهترین تلفن های هوشمند قرار داد.

Huawei Ascend Mate

قیمت : ۴۳۰ دلار