داریوش ارجمند: ‌هنر راه میان‌بر ندارد

به گزارش افکارنیوز، داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون‌ گفت: ‌ما روی این صحنه‌ها موهایمان را سپید کرده‌ایم و هنر راه میان‌بر ندارد. در تئاتر باید صبر کرد تا به پختگی رسید.

داریوش ارجمند، از هنرمندان برجسته کشور در مراسم افتتاح تئاتر شهر کرمانشاه که در مجموعه فرهنگی هنری انتظار این شهر برگزار شد، بیان داشت: آدمی که به‌دنبال تئاتر است، باید خود را بسازد.

ارجمند با تاکید بر اینکه بودجه و امکانات نمی‌تواند از افراد هنرمندان برجسته بسازد، افزود: تئاتر برآمده از احساس دینی انسان است و یک هنرمند وظیفه خلیفه‌الهی خود را در تئاتر انجام می‌دهد.

این هنرمند برجسته ادامه داد: ما روی این صحنه‌ها موهایمان را سپید کرده‌ایم و هنر راه میان‌بر ندارد. در تئاتر باید صبر کرد تا به پختگی رسید.

ارجمند خاطرنشان کرد: باید از پیشکسوتان الگوبرداری کرد و مردم وقتی یک هنرمند را می‌پذیرند که بر روی صحنه به مردم غرور نفروشد.

*رایگان: اصالتا کرمانشاهی هستم

مسعود رایگان، از هنرمندان برجسته کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: بعد از ۳۴ سال به کرمانشاه سرزمین پدری‌ام آمده‌ام و احساس خوبی دارم.

رایگان با خواندن شعری کردی، خاطرنشان کرد: خاطرات کودکی من در کرمانشاه شکل گرفته و حضورم در کرمانشاه خاطرات بسیاری را برای من تداعی می‌کند.

وی با بیان اینکه تئاتر یک جریان فرهنگساز است، تاکید کرد: باید همیشه در این راه تلاش مضاعف داشته باشیم تا به نقطه اوج برسیم.