علیرضا قزوه، رسما مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری شد

به گزارش افکار نیوز،محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری حکم مدیریت علیرضا قزوه را بر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری را به وی ابلاغ کرد.

در این حکم، خطاب به علیرضا قزوه آمده است:

«به پیشنهاد معاونت محترم هنری، جناب عالی را که از چهره‌های درخشان ادبیات و هنر انقلاب اسلامی هستید، به مدیریت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری بر می‌گزینم.

همانطور که خود واقفید، این مرکز از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، پایگاه و خاستگاه هنرمندانی بوده است که امروز نامشان در سپهر ادب معاصر می‌درخشد و نقششان در شکل‌گیری جریان مبارک ادبیات و هنر انقلاب اسلامی انکارنشدنی است.

مرحوم امیرحسین فردی، علیرضا قزوه(مدیر جدید مرکز آفرینش‌های ادبی) و محسن مومنی(رئیس حوزه هنری)

اما امروز، چنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند: سبک جدیدی از لحاظ زبان، مضمون و محتوا در حال ظهور و بروز است. بی‌شک بخش ادبیات حوزه هنری با توجه به سابقه و اشرافی که دارد، مهم‌ترین داعیه‌دار سبک ادبیات انقلاب اسلامی است.

از جنابعالی که علاوه بر طبع روان، به ابتکار و نوآوری مشهورید، انتظار می‌رود تمام سعی خود را در رشد و معرفی این نهال پرطراوت در مجامع و محافل علمی و ادبی داخلی به ویژه دانشگاه‌ها و علاقمندان خارج از مرزها به کار ببندید.

ارج نهادن به پیشكسوتان و اساتید، همراه با توجه به نسل جوان و فراهم كردن شرایط پرورش هنرمندان مؤمن و نوآور از مهمترین دغدغههای استاد سفر كرده امان امیرحسین فردی بود كه قطعاً توسط جناب عالی پیگیری خواهد شد.