درخواست صدور پروانه نمایش برای «خاک و مرجان»

به گزارش افکار نیوز،مسعود اطیابی: درخواست صدور پروانه نمایش «خاک و مرجان» از سوی امیر پروین حسینی به ارشاد ارائه شده است و به احتمال فراوان تا هفته آینده پروانه نمایش صادر خواهد شد.



وی افزود: امروز ترجمه عربی فیلم را برای لبنان فرستادیم تا کارهای مربوط به دوبله عربی فیلم انجام شود و احتمالا تا یکی دو هفته آینده مدیر دوبلاژ عربی فیلم مشخص خواهد شد.



کارگردان «خاک و مرجان» ادامه داد: هنوز زمان اکران عمومی فیلم مشخص نیست اما صحبت‌هایی با «هدایت فیلم» انجام شده تا پخش را به این شرکت بسپاریم و قصد داریم «خاک و مرجان» را همزمان در سه کشور اکران کنیم.



اطیابی در خاتمه اظهار داشت: ایران، لبنان و افغانستان سه کشوری هستند که فیلم به طور همزمان در آنها اکران می‌شود و حتی قصد داریم در صورت فراهم شدن شرایط، فیلم را در تاجیکستان نیز اکران عمومی کنیم.



براساس این گزارش، سکانس‌هایی از «خاک و مرجان» نیز در افغانستان گرفته شده و ممکن است. این فیلم بازیگر ایرانی ندارد و تمامی بازیگران از افغانستان هستند.



خاک و مرجان یک فیلم اجتماعی است که نگاهی به زندگی امروز افغانستان دارد و البته به دوره اشغال نیز اشاره میکند. سعود اطیابی تا کنون ساخت فیلمهایی چون "مصائب دوشیزه"، "خروس جنگی"، "شرط اول" و... را برعهده داشته است.