علیرضا بهنام ۳ مجموعه شعر جدید راهی بازار کرد

به گزارش افکار نیوز،علیرضا بهنام، شاعر و مترجم شعر درباره آثار جدید خود گفت: به تازگی و ظرف چند روز گذشته، ۳ مجموعه شعر که دو تای آن‌ها از اشعار خودم و یک عنوان آن‌ها ترجمه شعر است، توسط دو ناشر منتشر و توزیع شده‌اند.

وی افزود: البته به همراه این سه عنوان جدید، یک عنوان تجدید چاپی هم هست که در روزهای نمایشگاه کتاب عرضه شد. این کتاب مجموعه گزیده اشعار عاشقانه ریچارد براتیگان، نویسنده و شاعر آمریکایی است که با عنوان «در عشق باران می‌بارد» توسط انتشارات سرزمین اهورایی چاپ شد و بهمن ماه سال گذشته به چاپ دوم رسید. این کتاب در قالب مجموعه «عاشقانه‌های جهان» که توسط این ناشر چاپ می‌شود، به بازار آمد.

مترجم اشعار چارلز بوکوفسکی گفت: اما کتاب جدیدم، «دامنه‌های برف در کسوف تابستان» بود که مجموعه‌ای از گزیده اشعارم است و توسط نشر نصیرا به چاپ رسیده است. این کتاب همزمان با اولین روزهای برگزاری نمایشگاه، وارد فضای آن شد. «چه» نیز مجموعه شعر جدیدم بود که توسط نشر افراز به چاپ رسید. این کتاب در روزهای میانی نمایشگاه وارد بازار نشر و غرفه انتشارات افراز شد.

بهنام ادامه داد: سومین عنوان جدید هم ترجمهای از مجموعه هایکوهای امیر لاول بود که با عنوان ساعت چند است؟ توسط نشر نصیرا منتشر شد. این کتاب طی چند روز گذشته چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.