درصد تخفیف «مفاتیح‌الحیات» به نمایندگی‌های فروش کاهش یافت

به گزارش افکار نیوز،مصطفی امرائی، مدیر نشر بین‌المللی اسراء در پاسخ به این پرسش که برخی از نمایندگی‌های این انتشارات این اثر را با قیمتی بالاتر از قیمت کنونی به مخاطبان ارائه می‌کنند، بیان داشت: نشر اسراء با توجه به افزایش قیمت مواد و هزینه‌های چاپ و صحافی تلاش دارد تا مردم برای خرید این کتاب ارزشمند دچار مشکل نشوند به همین منظور تاکنون هیچ افزایش قیمتی را برای این اثر در نظر نگرفته است.

وی اضافه کرد: در گذشته کتاب «مفاتیح الحیات» با ۲۵ درصد تخفیف خرید به ناشران طرف قرارداد ارائه می‌شد اما اکنون در نظر داریم این تخفیفات را کمی کاهش داده تا کتاب «مفاتیح الحیات» با همان قیمت قبلی یعنی ۱۴۵۰۰ تومان به مخاطبان ارائه شود.

امرائی ادامه داد: به دلیل استقبال خوب بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کتاب ارزشمند «مفاتیح الحیات» تلاش داریم تا ۵۰ هزار جلد از این کتاب را به زودی منتشر و تا ۲۷ اردیبهشت سال جاری به سفارش دهندگان تحویل دهیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه کاغذ این اثر به صورت دولتی تهیه می‌شود یا با نرخ آزاد، گفت: کاغذ مورد نیاز کتاب «مفاتیح‌الحیات» از بازار آزاد و از تاجران اصلی تهیه می‌شود.

مدیر نشر بین‌المللی اسراء در پاسخ به این سوال که برای چاپ این کتاب ارزشمند آخرین بار کاغذ مورد نیاز را با چه قیمتی خریداری کرده‌اید، بیان کرد: نشر اسراء آخرین بار کاغذ مورد نیاز چاپ کتاب «مفاتیح الحیات» را با قیمت ۹۰ هزار تومان خریداری کرده است.

وی اضافه کرد: نشر بینالمللی اسراء برای چاپ این کتاب سعی کرده است تا هیچ گونه وابستگی به نهاد و سازمانهای مختلف دولتی نداشته باشد و همه مصارف این اثر اعم از گالینگور، کاغذ و وسایل مورد نیاز صحافی را از بازار تهیه کند.