از آقایان مدیر بپرسید که مشکل کجاست!

به گزارش افکار نیوز،تهیه‌کننده سریال «دولت مخفی» افزود: از ۱۷ دی ماه سال ۹۱ تولید «دولت مخفی» تعطیل شده است و تاکنون هم هیچ اعلامی از ادامه‌ی تولیدش به ما نرسیده است، با وجودی که ۷۰ درصد از کل کار گرفته شده بود و حتی دکورهای بخش اردوگاه را آماده کرده بودیم اما همچنان پروژه تعطیل است.

قطعا با گذشت چند ماه از توقف، دکورها از بین رفته و اگر بخواهیم مجددا کار را شروع کنیم مطمئنا خسارت وارد خواهد شد، به هرحال امیدواریم هر چه زودتر مشکلات حل شود و تصمیمی جهت آغاز به کار «دولت مخفی» از سوی شبکه گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع سریال «دولت مخفی» یادآور شد: این سریال به بخش مغفول‌مانده‌ی دفاع مقدس که اسراء هستند می‌پردازد. ضمن اینکه بخشی از قصه ما برگفته از کتاب «شن‌های داغ» تکریت است و پیشنهادمان بر این بود که به خانواده‌های جنگ بپردازیم و اینکه کسانی که در جبهه‌ها حضور دارند اطرافیان‌شان در چه شرایطی زندگی می‌کنند به همین اساس طرحی به شبکه دو ارائه دادیم، این طرح در زمان مدیریت آقای بخشی‌زاده در شبکه، که خود ایشان هم از آزادگان جنگ تحمیلی هستند تصویب شد اما همچنان تعطیل مانده است.

این تهیه‌کننده در پایان سخنانش با اشاره به مشکلات در فیلم‌سازی دفاع مقدس، به ایسنا گفت: در ارتباط با دفاع مقدس حرف‌ها و مشکلاتی داریم که هنوز هم این مشکلات برطرف نشده است.

به گزارش افکار نیوز: سریال «دولت مخفی» به تهیه‌کنندگی حمید آخوندی و علیرضا جلالی و کارگردانی عبدالحسن برزیده برای پخش شبکه دوم تولید می‌شود که چند ماهی است متوقف شده است.

در این سریال بازیگرانی چون لاله اسکندری، پژمان بازغی، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، مریم بوبان، کاوه خداشناس، ابراهیم برزیده، مریم سلطانی و ... ایفای نقش دارند.