«تلفن همراه رئیس جمهور» ۴۰ میلیونی شد

به گزارشافکارنیوز، حبیب اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس جمهور» به کارگردانی علی عطشانی پس از دو روز اکران در سینماهای کشور موفق شد تا به فروش بیش از ۴۰ میلیون تومانی برسد.

مدیرعامل فیلمسازان اضافه کرد: روز چهارشنبه به دلیل اینکه کپی فیلم‌ها به تمام سینماهای اکران کننده نرسیده بود با استقبال خوبی همراه نبودیم اما پس از توزیع آن در ۲۳ سینمای تهران فروش فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» ۴ برابر شد و به فروش ۴۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومانی رسید.

وی با بیان اینکه تا چند روز آینده حدود ۵ سینمای دیگر به جمع اکران کننده‌ها اضافه می‌شوند افزود: فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس جمهور» در ۲۵ سینمای شهرستان در حال اکران است.

اسماعیلی درخصوص عدم نمایش تیزرهای این فیلم از تلویزیون یادآور شد: هنوز مجوزی از صدا و سیما برای پخش تیزرهای آن از تلویزیون صادر نشده است و در حال مذاکره هستیم.

«تلفن همراه رئیس جمهور» داستان پیرمردی است که شغلش باربری است و قصد خرید سیم‌کارت و تلفن همراه را دارد که دست بر قضا سیم کارت خاموش سالیان گذشته رئیس جمهور مورد معامله قرار می‌گیرد و …

مهدی هاشمی، اکبرعبدی، نیکی کریمی، بهناز جعفری، آتیلا پسیانی، علی دهکردی، نیما شاهرخ شاهی، مجید یاسر، خشایار راد، افسانه ناصری، ساناز قربانی، مینو شیخان، کاظم نجارزاده و بیژن پیشدادی و ... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.