حضور «اشیا از آنچه …» در جشنواره شانگهای

به گزارش افکارنیوز،فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید نزدیک‌تر است» ساخته نرگس آبیار در جشنواره شانگهای چین پذیرفته شد.

محمدحسین قاسمی از تهیه‌کنندگان این فیلم در این باره گفت: ما پخش بین‌المللی این فیلم را در اختیار مرکز «اینترنشنال لایف‌مدیا» قرار دادیم و این مرکز براساس آشنایی که با جشنواره‌ها داشت، فیلم ما را برای جشنواره شانگهای فرستاده است.

وی افزود: جشنواره شانگهای دارای چند مرحله انتخاب است و یک پیش انتخاب و بعد هم انتخاب اصلی و فیلم ما در بخش پیش انتخاب موفق شد و سپس در انتخاب نهایی نیز که ده فیلم انتخاب می‌شود، فیلم ما توانست نهایتا در بخش مسابقه این جشنواره حاضر شود.

قاسمی ادامه داد: بر اساس اطلاعی که داریم هیئت داوران جشنواره فیلم شانگهای این فیلم را پسندیده‌اند و امیدواریم موفق بشود.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ۱۶ ژوئن آغاز به کار می‌کند، اظهار داشت: جشنواره شانگهای در بخش جشنواره‌های «الف» قرار دارد تلاش داریم در این جشنواره حضور داشته باشیم.

به گزارش افکارنیوز، فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید نزدیک‌تر است» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی ابوذر پوررحیمی و محمدحسین قاسمی و بازی گلاره عباسی در جشنواره فجر حاضر بود.

فیلم اشیاء از آنچه در آیینه میبینید به شما نزدیکترند در مورد زنی باردار به اسم لیلا گلاره عباسی است که با همسرش فرید حسام بیگدلو مستاجر دو خواهر پیر هستند و در یک شب میهمانی اتفاقی پیش پا افتاده برای لیلا میافتد که او را به دردسر میاندازد.