تالار وحدت ایستگاه پایانی اردیبهشت تئاتر ایران

به گزارش افکارنیوز،وحید لک مدیر دفتر امور استان‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی درباره بخش پایانی جشن‌های اردیبهشت تئاتر ایران گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت و ۱ خردادماه شهرهای اندیمشک و بهبهان میزبان آخرین جشن‌های اردیبهشت تئاتر ایران هستند که توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرها برگزار می‌شوند. روز چهارشنبه ۲ خردادماه نیز شورای مشورتی و برگزاری جشن‌های اردیبهشت تئاتر نیز جلسه‌ای را درباره ارزیابی حوزه‌های مختلف خواهد داشت و نظرات مدیران و مسئولان بخش‌های تخصصی تئاتر را جمع‌آوری خواهیم کرد تا روز شنبه ۴ خردادماه در مراسم پایانی تقدیر و تجلیل‌ها انجام شوند.

وی ادامه داد: مراسم پایانی اردیبهشت تئاتر ایران شنبه ۴ خردادماه ساعت ۱۶:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود. در این مراسم در بخش‌های پژوهش، نقد، نشر، گروه‌های فعال در عرصه ملی و بین‌المللی، حامیان تئاتر در تهران و شهرستان‌ها، حامیان تئاتر خصوصی، آموزشگاه‌های آزاد فعال تئاتر، مدیران و حامیان تئاتر در کشور، گروه‌های فعال دانشجویی و خیابانی، همکاران فنی و هنری تالارها، مدیران کل و رؤسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران روابط عمومی و رابطین خبر در استان‌ها، همکاران رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب، هنرمندان پیشکسوت و کارکنان تئاتر و رؤسای انجمن‌های نمایشی تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

جشنهای اردیبهشت تئاتر ایران طی سالهای اخیر از سوی ادارهکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تئاتر در استانهای مختلف کشور برگزار میشود. سال گذشته مراسم پایانی اردیبهشت تئاتر ایران روز ۶ خردادماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.