تجدید فراش‌های دردسرساز

به گزارش افکارنیوز،جمال شیرمحمدی تهیه‌کننده " عصر پاییزی " در این‌باره گفت: هم اکنون مشغول ادامه تصویربرداری در لوکیشن بلوار کشاورز هستیم و روز سه‌شنبه هفت خرداد سکانس مربوط به ازدواج عطا با بازی علی عمرانی و مهشید با بازی نسرین مقانلو را مقابل دوربین می‌بریم.

وی با بیان اینکه تاکنون تصویربرداری ۲۵ قسمت تمام شده است، افزود: حدود ۹۰ درصد فیلمنامه نوشته شده و به زودی ۵۰ قسمت آن تکمیل خواهد شد.

داستان " عصر پاییزی " که علی میرمیرانی، آزاده محسنی و سمانه نامدار آن را می‌نویسند داستان زندگی جوانی است که برای تامین زندگی و به دست آوردن زندگی بهتر تلاش خستگی‌ناپذیری را آغاز کرده است.

سختی‌ها، تجربیات و ماجراهایی که این جوان با آن روبه‌رو می‌شوند، ماجراهای این سریال را تشکیل می‌دهد. البته در دل این داستان، داستان دیگری هم وجود دارد که درباره تجدید فراش مردی ۶۵ ساله است، حوادثعجیب و غریب این ازدواج و درگیری بستگان نوعروس ۶۰ ساله با مادر زن سابق داماد پیر از جمله وقایع سریال است.

کورش تهامی در نقش رفیع، امیرحسین صدیق در نقش محسن، علی سلیمانی در نقش کیوان اکبری آزاد، نسرین مقانلو در نقش مهشید، علی عمرانی در نقش عطا، سپیده خداوردی در نقش لیلا، سعید پیردوست در نقش مدیر کارخانه، مهتاج نجومی در نقش مامان پری، بهنوش بختیاری در نقش منیژه و سینا رازانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

"عصر پاییزی" در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقهای در گروه مجموعههای تلویزیونی شبكه یك و با مشاركت وزارت تعاون، كار و امور اجتماعی برای پخش در سال ۹۲ از این شبكه تولید میشود.