زندگی حجت‌الاسلام جاودان در «حاشیه»

به گزارش افکارنیوز،«ارزش درس به این است که به درد مردم بخورد» عنوان تیتر اصلی این شماره است که به زندگی و تجربیات حجت الاسلام والمسلمین جاودان اختصاص دارد. گزارش ماه این شماره، درنگی در زندگی و خدمات آیت الله شیخ عبدالهادی فضلی و معرفی دو مدرسه تخصصی فقهی در قم است، برای آنهایی که می‌خواهند فقه و اصول را تخصصی بخوانند.

پرونده ویژه این شماره، به کاوشی در الگوی فعالیت سیاسی طلبه های جوان با موضوع «طلبه و حماسه سیاسی» می پردازد. از جمله عناوین این پرونده عبارتند از: باید بازوی رهبر باشیم؛ فعالیت سیاسی طلبه از منظر رهبر معظم انقلاب؛ آخوند باید سیاسی باشد؛ طلبه و تربیت سیاسی؛ موسم انتخابات، چه فرصت هایی در اختیار طلبه قرار می دهد؟؛ حوزه به شدت نیازمند است که طلبه ها سیاسی باشند؛ آیا تبلیغات انتخاباتی را جزو وظایف طلبگی خود می‌دانید؟

همچنین گفت و گو با فرزند شهید مفتح؛ رسالت جهانی حوزه؛ طلبه می تواند مجازی هم باشد!؛ طلبه باید یاد بگیرد که منظم باشد؛ طلبه ها اوقات فراغت را چگونه بگذرانند؟؛ در این رسانه چند پله ای تأمل کنید! از دیگر مطالب خواندنی این شماره از حاشیه هستند.

چندی پیش نهمین شماره «حاشیه» نیز با تیتر اصلی «درس را حتی به خاطر تشییع والده ام، تعطیل نکردم» و با موضوع زندگی و تجربیات آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی منتشر شد. گزارش ماه این شماره، گزارشی از چهار فیلم در جشنواره فجر ۹۱(فیلم های طلبگی در جشنواره۳۱) و گزارشی از حضور تبلیغی طلاب در ورزشگاه آزادی(حاج‌آقا شش‌تایی‌ها، حاج‌آقا چهارتایی‌ها!) اختصاص داشت.

پرونده ویژه این شماره، به اطلاع رسانی در مقوله ی دین و معارف اسلامی با موضوع منبرهای مجازی می پردازد. از جمله عناوین این پرونده عبارتند از: سایبر، تهدید یا فرصت تبلیغ دینی؛ بایدها و نبایدهای منبرهای مجازی؛ کی بورد به جای بلندگو؛ گعده های صفر و یکی؛ قابلیتهای تبلیغی در فضای وب؛ هدایتگری در کلاف تارهای تودرتو؛ فوت و فن های وبلاگنویسی؛ جعبه کمک های اولیه وبلاگنویسی، ماجرای درس معاد علامه طباطبایی؛ عید دیدنی به روش طلبگی؛ از پرهیز نپرهیزید! از دیگر مطالب خواندنی این شماره از حاشیه بودند.