انتشار «سینمارسانه» پس از ۹ ماه تعطیلی

به گزارش افکارنیوز،«حمید بهمنی» در خصوص انتشار ماهنامه فرهنگی هنری «سینما رسانه» گفت: این ماهنامه فرهنگی هنری با پرونده ویژه فیلم‌های جشنواره سی‌ویکم فیلم فجر و همچنین فیلم‌های روز جهان در سال ۲۰۱۳ پس از ۹ ماه تعطیلی دوباره انتشار پیدا کرد.

وی با توجه به گرانی کاغذ گفت: این ماهنامه مخاطب خاص خود را دارد و با توجه به گرانی کاغذ باید منتظر بازگشت سرمایه ماهنامه باشیم تا بتوانیم شماره بعدی را انتشار دهیم. اگر سرمایه این شماره بازگردد بلافاصله شماره بعدی را شروع می‌کنیم اما اگر سرمایه‌اش بازگشت داده نشود باید منتظر تامین سرمایه باشیم تا بتوانیم به طور ماهیانه این ماهنامه انتشار دهیم.

بهمنی در ادامه افزود: اگر این ماهنامه بازگشت سرمایه داشته باشد مانند سابق هر ماه، ماهنامه انتشار پیدا خواهد کرد در غیر اینصورت مجبور به انتشار ماهنامه، هر چند ماه یک بار هستیم.

کارگردان فیلم سینمایی «گلوگاه شیطان» در خصوص وضعیت ۳ فیلم سینمایی محصول موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی، گفت: فیلم سینمایی «گام‌های شیدایی» چند کار فنی کوچک دارد که به زودی به اتمام خواهد رسید و برای پروانه نمایش آن اقدام خواهیم کرد. همچنین فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب»، به طور کامل آماده است و اگر مافیای اکران اجازه دهد و ما بتوانیم زمینه اکران را آماده کنیم به سراغ گرفتن پروانه نمایش آن خواهیم رفت.

وی در انتها خاطرنشان کرد: فیلم انیمیشن سینمایی ۹:۲۰ دقیقه بوشهر نیز با اتمام مراحل فنی آماده اکران خواهد بود. پایان بردن مراحل فنی زمانی را میطلبد که امیدوارم به زودی طی شود.