به گزارش افکارنیوز،حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری، کارشناس امور فرهنگی و نویسنده با اشاره به انتشار دومین جلد از «انقلاب فصل بیداری» گفت: قرار است جلد دوم این اثر که شرحی است بر کتاب «صحیفه نور» حضرت امام(ره) نیز در طی ماه‌های آینده آماده چاپ خواهد شد. بعد از تدوین و بازبینی نهایی از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در جلد دوم به مجلدات پنجم و دهم از کتاب «صحیفه نور» می‌پردازد، ادامه داد: صحیه نور حضرت امام(ره) در ۲۲ جلد تدوین شده است، با توجه به شرایط فعلی نشر در کشور و گران شدن کتاب‌، تصمیم به نگارش این اثر گرفتم. کار اصلی انجام شده در این مجلدات موضوعات مهم مطرح شده در صحیفه نور مورد توجه قرار گرفته است.

پیش از این نیز رونمایی از جلد نخست این اثر با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود دعایی برگزار شده بود. وی در خصوص این اثر گفته بود: زائری در این اثر سیر مطالعاتی خود راجع به صحیفه حضرت امام(ره) را به رشته تحریر درآورد که به نظر من همه مطالب مندرج در این اثر با اهمیت است و در آن خلاف و ناسزایی دیده نمی‌شود. باید بگویم که کاری که آقا شیخ عباس قمی برای بحارالانوار انجام داد و تحشیه‌ای بر این اثر نوشت زائری برای صحیفه امام(ره) انجام داد.