پای مسایل شهری به " شهر رنگی " باز شد

به گزارش افکارنیوز،ندا سپانلو تهیه‌کننده " شهر رنگی " درباره این برنامه جدید گفت: " شهر رنگی " با پخش از شبکه چهار سیما در ۱۳ قسمت ۲۳ دقیقه‌ای به مسائل و موضوعات مختلف در حوزه زیباسازی شهر می‌پردازد. در واقع در این برنامه دو مبحثمبلمان شهری و گرافیک شهری با حضور کارشناسان مطرح در این حوزه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی افزود: پیاده راه‌ها، نورپردازی‌های شهری، تبلیغات، کف پوش‌ها و… از جمله موضوعاتی است که در هر برنامه با حضور دو کارشناس در حوزه‌های مختلف معماری، فرهنگ و هنر، گرافیک و مدیریت شهری بررسی می‌شود.

سپانلو که علاوه‌بر تهیه‌کنندگی اجرای برنامه را نیز بر عهده دارد درباره آیتم‌های گوناگون " شهر رنگی " توضیح داد: تصاویر گوناگونی را از نماهای مختلف شهر تهران تهیه کرده‌ایم که در قالب گزارش و با توجه به موضوع مورد بحثدر برنامه پخش می‌شود.

وی به دکور برنامه اشاره کرد و ادامه داد: برای برنامه دکوری مرتبط با موضوع آن طراحی شده است و المان‌های شهری همچون پل‌ها و مجسمه‌ها اجزای این دکور را تشکیل می‌دهد. همچنین در دکور برنامه نمایشگری وجود دارد که در آن جدیدترین تصاویر از شهر تهران به نمایش در می‌آید.

تهیه‌کننده و مجری " شهر رنگی " مبلمان شهری را اولین موضوع برنامه عنوان و اظهار کرد: در اولین قسمت از برنامه در ابتدا تعریفی از مبلمان شهری ارائه می‌شود و کارشناسان درباره عناصر مبلمان شهری و طراحی مناسب شهری با توجه به مختصات فرهنگی و اجتماعی جامعه ما به بحثو تبادل نظر می‌پردازند.

" شهر رنگی " با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گروه فرهنگی و اجتماعی شبکه چهار سیما تهیه و تولید می‌شود و شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۹:۲۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. اولین قسمت از این برنامه شنبه ۲۵ خرداد روی آنتن رفت.