تغییر نام یک سریال به دلیل کلمه غربی «سمفونی»

به گزارش افکارنیوز،حسین تبریزی گفت: در حال حاضر برای تصویربرداری سریال «بوی باران» در مهر شهر کرج مستقر هستیم و به زودی قرار است به تهران‌، شهرک دفاع مقدس و شلمچه برویم تا ظرف ۱۵ روز آینده کار را به اتمام رسانده و برای پخش در شب‌های قدر ماه رمضان امسال به شبکه دو تحویل دهیم.

وی با اشاره به داستان سریال «بوی باران» یادآور شد: این مجموعه با درون‌مایه‌ی دفاع مقدس روایت زندگی یک مادر و دختری را به تصویر می‌کشد که سرپرست خانواده یعنی پدر ۳۰ سال است که مفقودالاثر شده است. در پی ماجرا دختر خانواده بیمار شده و در بیمارستان بستری می‌شود که بر حسب اتفاق مادر با یکی از بیماران بیمارستان آشنا می‌شود و بعدها متوجه می‌شودکه وی از همرزمان همسرش بوده است.


تبریزی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به شرایط فعلی تلویزیون در زمینه‌ی کمبود بودجه‌، سریال «بوی باران» چگونه پیش رفت؟ خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ روز است که کار تصویربرداری این مجموعه را آغاز کردیم و با مشکل بودجه هم روبه‌رو بودیم ولی همه عوامل و بازیگران با درک شرایط کمبود بودجه با ما همدل و همراه شدند و همه با هم سعی کردیم با حداقل‌هایی که در اختیارمان است کار را به سرانجام برسانیم.



کارگردان سریال «بوی باران» در پایان درباره‌ی تغییر نام سریالش گفت: ابتدا قرار بود نام سریال «سمفونی عشق» باشد اما به دلیل اینکه سمفونی برگرفته از فرهنگ غربی است، نام آن را به «بوی باران» تغییر دادیم.



سریال «بوی باران» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین تبریزی برای پخش از شبکه دو سیما در حال تولید است.



در این سریال بازیگرانی همچون کامبیز دیرباز‌، فریبا کوثری‌، نیلوفر شهیدی، ‌ مونا فرجاد، رحیم نوروزی‌، ‌ میرطاهر مظلومی‌، رابعه اسکویی، ‌رامسین کبریتی‌، قاسم زارع‌، زهرا سعیدی‌، مینا جعفر زاده‌، لاله صبوری‌، داود شیرعلی‌، مبین عطاری‌، افشین اخلاقی، ‌ سولماز حصاری‌، بهارک صالح نیا‌ و پژمان بازغی ایفای نقش دارند.