تبلیغ عجیب به سبک فیتیله‌ای / فیلم

به گزارش افکارنیوز، تربیت مناسب و به طبع آن سعادت کودکان و نوجوانان همیشه یکی ار مهمترین دغدغه های مسئولین فرهنگی بوده و هست. بدون شک یکی از ارگان هایی که در تربیت کودکان و نوجوانان سهم بسزایی دارد صدا و سیما می باشد. چرا که این رسانه می تواند با تولیدات فرهنگی فاخر و مناسب بسیاری از مشکلات فرهنگی ما را در زمینه های مختلف مرتفع نماید. از طرفی آموزش های اجتماعی و فرهنگ سازی در سنین پایین، زود تر به ثمر می رسد و کمک بسیاری در نهادینه کردن فرهنگ ناب اسلامی در جامعه می نماید و این خود باعثپیشگیری از بزهکاری ها و انواع معضلات اجتماعی می شود.

در برنامه اخیر فیتیله در مورخه ۱۴ تیرماه که از شبکه دو پخش شد، دست اندرکاران برنامه طبق روال برنامه های قبل به تبلیغ محصولات غذایی پرداختند که این موضوع در دو بعد قابل بررسی است.

لینک فیلم


ج) آیا تبلیغ با این وضع پوشش نادرست که مردان با پوشیدن لباس زنانه به بازی می پردازند(که البته از پرداختن به مشکلات شرعی این عمل در اینجا صرف نظر می کنیم) کار صحیحی است؟

د) آیا زمین خوردن شخصی که به عنوان مادر داستان مطرح است صحیح است؟

ه) البته درست است که همه بازیگران این برنامه مرد بودند اما به هم خوردن زنان و مردان این داستان و عشوه گری های زنان در برنامه صحیح است؟

با نگرشی صحیح و برنامه ریزی مناسب و همچنین استفاده از کارشناسان در حوزه های مختلف می توان از کاستی های برنامه هایی این چنینی کم کرد و شرایط را برای برنامه ای حاوی مطالب مفید و آموزشی و در عین حال سرگرم کننده و مهیج فراهم نمود.