دردسرهای کارگردان معروف هالیوود با دخترش

به گزارش افکارنیوز، اواخر آوریل امسال کاترین اسکورسیزی با ارایه شکایتی به دادگاه فدرال نیویورک ادعا کرد که به عنوان کمک تهیه کننده و کمک کارگردانی در فیلمی با عنوان " زندگی کمپی " خواستار دریافت حق خود است. اما بدون صادر شدن حکمی، سرانجام وکیل مدافع شرکت مقابل در یک توافق شفاهی به او قول داد که ۲۵ درصد از سود کمپانی به او داده خواهد شد و رضایت او را جلب کرد. در این فیلم ری لیوتا و پدر کاترین یعنی مارتین اسکورسیزی هم نقشی برعهده داشته اند.

اما کمپانی «جامپویو» در اواخر ماه مه شکایتی علیه این کارگردان جوان به دادگاه پنسیلوانیا ارایه کرد که از او به خاطر رفتارهای غیرمعقول در هنگام تهیه این فیلم شکایت کرد؛ از جمله این که وی از پدر خود می خواست تا از فیلم حمایت نکند و به او می گفت که این کمپانی او را از سودش محروم کرده و به این ترتیب کمپانی را زیر سوال می برد و به آن افترا می زد.

کاترین اسکورسیزی با کنت وادل رییس این کمپانی در مدرسه فیلم نیویورک آشنا شد و پذیرفت تا با راضی کردن پدرش به ایفای نقشی کوچک در فیلم این کمپانی، در بخشی از سود آن سهیم شود. از مطالبی که کاترین اسکورسیزی در شکایت خود آن را مطالبه کرده حق استفاده از استودیو بوده که به گفته وی قرار بود ابتدا به رایگان در اختیار او قرار بگیرد اما این کمپانی اکنون روزی ۵۰۰ دلار برای آن مطالبه کرده است.

در شکایت کمپانی ذکر شده که کاترین رفتاری ناخوشایند داشت و بارها کارگردان فیلم را تهدید کرده و گفته بود او را می کشد!

در حال حاضر هر دو طرف باید در دادگاه شرکت کنند.