استارت خانه سینما ۲ با ریاست حبیب‌الله کاسه‌ساز

به گزارش افکارنیوز، حبیب‌الله کاسه‌ساز با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: عصر دیروز نخستین جلسه هیئت مدیره خانه سینما با حضور همه اعضای هیئت مدیره برگزار شد و دستور جلسه انتخاب سخنگو، دبیر، نایب رئیس و رئیس هیئت مدیره خانه سینما بود که اعضا، نفرات مورد نظر خود را انتخاب کردند.

وی افزود: در پایان جلسه امروز هیئت مدیره بنده را به عنوان رئیس و سخنگوی هیئت مدیره انتخاب کرد و خانم دکتر سهیلا نجم به عنوان نایب رئیس و علی اصغر محبی به عنوان دبیر و منشی هیئت مدیره انتخاب شدند.

کاسه‌ساز همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا در هیئت مدیره خزانه‌دار نیز انتخاب شد، گفت: اساساً در اساسنامه جدید خانه سینما چیزی به عنوان خزانه‌دار نداریم و یک ناظر مالی از سوی وزارت ارشاد به هیئت مدیره معرفی می‌شود.

وی همچنین در خصوص انتخاب مدیرعامل خانه سینمای ۲ گفت: در جلسه امروز در خصوص مدیرعامل تصمیم‌گیری نشد اما در حال رایزنی با گزینه‌های مورد نظر خود هستیم که طبق اساسنامه اعضای هیئت مدیره نمی‌توانند مدیرعامل شوند و همچنین افرادی که در صنوف مسئولیت داشته باشند نیز نمی‌توانند به عنوان مدیرعامل خانه سینما انتخاب شوند و ما به دنبال فردی هستیم که بتواند تمام وقت برای خانه سینما تلاش کند و شاید سینماگری که عضو صنوف قانونی خانه سینما نباشد نیز از سوی هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل خانه سینما انتخاب شود.

کاسهساز در خاتمه اظهار داشت: ظرف چند روز آینده در محل خانه سینما مستقر خواهیم شد و از تمامی صنوف دعوت میکنیم تا با طیشدن روند قانونی به خانه سینما بپیوندند و به تدریج در خانه سینمای ایران مستقر شوند.