آغاز پخش «نوشدارو» از هفته آینده

به گزارش افکارنیوز،جواد اردکانی، کارگردان «نوشدارو» ‌گفت: پخش سریال «نوشدارو» به دلیل مجموعه‌ای از مشکلات فنی با یک هفته تأخیر از شنبه هفته آینده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

وی افزود: تدوین قسمت‌های پایانی سریال در حال انجام است و به دلیل همزمانی آماده سازی‌ کارهای فنی «نوشدارو»، بخشی از صداگذاری و همچنین موسیقی مجموعه باقی مانده است.

اردکانی با بیان اینکه با خواننده تیتراژ مجموعه «نوشدارو» مذاکراتی انجام شده است اضافه کرد: در چند روز آینده خواننده تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال مشخص و پس از آن آماده پخش از شیکه یک می‌شود.

به گفته این کارگردان، امیدوارم که این سریال در میان مجموعه‌های دیگر سیما با استقبال خوب بینندگان روبرو شود و مخاطبان از تماشای آن با جنگ و دفاع مقدس آشنا شوند.

«نوشدارو» درباره خانواده ای جهادگر است که فرزند ارشد آنها به عنوان دانشجوی برتر بورسیه دکترای یکی از دانشگاه های معتبر اروپایی می شود. این دعوت باعثشده تا خانواده نیز علی رغم میل باطنی با او همراه شود. ارتباط خانواده با محیط و فضای جدید بستر ساز قصه ها این سریال است…

هدایت هاشمی، رز رضوی، ساقی عسگری، محبوبه بیات، امیرعلی نبویان، سهند جاهدی، شیوا خسرومهر، سید جواد طاهری بازیگران اصلی این سریال هستند. ضمن آنکه در مرحله جدید، اصغر همت، محمود عزیزی، رضا رضوی، نیلوفر شهیدی و علی صالحی نیز به ایفای نقش پرداخته اند.

نوشدارو به کارگردانی جواد اردکانی و به سفارش وزارت جهاد کشاورزی ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه از شبکه یک سیما پخش میشود.