افکار

دستیار آشپزخانه ای یک وسیله شبیه به بشقاب است که می تواند سلامت خانواده را چک کرده و با راهنمایی هایش از بیمار شدن جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش افکارنیوز، وسایل آشپزخانه گستردگی بسیاری دارند همچنین طراحان بسیاری در دنیا هستند که علاقه خاصی به درست کردن وسایل عجیب برای آشپزخانه ها دارند. این وسایل که بیشتر طرح های جالب با شکل و شمایلی متفاوت هستند برای ساده کردن کار در آشپزخانه پیشنهاد میشوند.

فرانسیسکو باربوزا طراحی است که یکی از جوایز ظراحی آینده و سلامت را از جشنواره سال ۲۰۱۳ دریافت کرد. او با طرحی به نام دستیار آشپزخانه که وسیله ای کوچک است در این رقابت ها شرکت کرده بود که نظر بسیاری از داوران را به خود جذب کرد.

دستیار آشپزخانه ای یک وسیله شبیه به بشقاب است که می تواند سلامت خانواده را چک کرده و با راهنمایی هایش از بیمار شدن جلوگیری خواهد کرد. این وسیله شیشه ای با صفحه لمسی کار کرده و حافظه داخلی آن تمام اطلاعات زندگی را به خاطر می سپارد.

برای استفاده از این دستگاه می توانید خریدها و غذاهایی که قصد درست کردنشان را دارید در آن وارد کرده و دستگاه به شما بهترین راه برای پخت غذا را ارائه می دهد. با وارد کردن روزانه اطلاعات دستگاه می تواند در طول هفته میزان سلامت شما را اعلام کرده و پیشنهاداتی را برای بهبود اوضاع ارائه دهد.

افرادی که رژیم دارند هم می توانند از این دستیار استفاده کنند زیرا قابلیت های دیگری در این دستگاه وجود دارد که مانع از چاق شدن و اضافه وزن در افراد می شود. این دستگاه تا ۱۰ سال آینده ساخته شده و وارد بازار خواهد شد.

کد خبر: 255872