" قلب یخی " در بلاتکلیفی

به گزارش افکارنیوز، فصل سوم سریال " قلب یخی " به کارگردانی سامان مقدم و با حضور بازیگرانی همچون هدیه تهرانی، مهران مدیری، رضا عطاران، رضا کیانیان، علی قربانزاده، سحر دولتشاهی، پزمان بازغی و… ساخته شد اما فقط چند قسمت ابتدایی این فصل از مجموعه به طور منظم در بازار شبکه نمایش خانگی توزیع شد و پس از آن بین پخش هر قسمت فاصله‌های طولانی افتاد.

ابتدای تابستان جدیدترین قسمت از این فصل به بازار آمد و پس از آن هنوز قسمت‌های پایانی که قرار است پرونده این مجموعه را برای مخاطب ببندد، وارد بازار نشده است. این در حالی است که کمال طباطبایی تهیه کننده اثر نیز دراین‌باره پاسخگو نیست.

از طرف دیگر علی اسدزاده مدیر موسسه تصویرگستر پاسارگاد که پخش این مجموعه را برعهده دارد، درباره تاخیر در پخش قسمت های پایانی به خبرنگار مهر گفت: ما با تهیه کننده در یک زمان مشخص قرارداد بسته بودیم که تا این مهلت باید توزیع مجموعه به پایان می رسید. در حال حاضر این زمان به پایان رسیده است و ما دیگر پخش قسمت های پایانی را برعهده نداریم و مشغول فراهم کردن شرایط توزیع مجموعه " شاه گوش " داوود میرباقری هستیم.

با توجه به صحبت‌های اسدزاده مشخص نیست که تهیه‌کننده قرارست قسمت‌های پایانی را توسط کدام موسسه توزیع کند.

از طرف دیگر گویا تهیه‌کننده هنوز برای قسمت های پایانی پروانه نمایش دریافت نکرده است. محمدرضا فرجی مدیر شبکه نمایش خانگی وزارت ارشاد نیز در این باره به خبرنگار مهر توضیح داد: فکر می‌کنم این مجموعه باید در دو قسمت دیگر به پایان برسد. از مدتها پیش تصویربرداری کار به پایان رسیده و حتی آماده نمایش است اما برای گرفتن مجوز نمایش آن هنوز اقدامی نکرده اند. اگر به شورا ارائه بدهند ما مشکلی برای دادن مجوز نداریم.

وی تاکید کرد: متاسفانه تهیه کننده این مجموعه در توزیع کار در بازار بی انضباطی کرده است و این امر موجب بی اعتمادی مخاطب به شبکه خانگی می شود. البته چندین بار هم به وی اخطار داده ایم ولی توجهی نکرد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده‌ است: پایان یک شب پر ماجرا، آتیلا(رئیس یک باند) از بالای یکی از ساختمان‌های تهران به پایین پرتاب شده و به قتل می‌رسد. شاهرخ(باستان‌شناس معروف) به جرم قتل آتیلا دستگیر شده و با حامد هم‌سلولی می‌شود که به خاطر قتل همسر باردارش به اعدام محکوم شده است. سایه دختر شاهرخ به مهران می‌پیوندد تا نام پدرش را از این اتهام پاک کند. در این بین روشن می‌شود که حمل غیرقانونی و فروش یک محموله از عتیقه‌های ارزشمند موضوع اصلی داستان است.

فصل قبلی این مجموعه توسط محمد حسین لطیفی ساخته شده است.