" پاپ " برای دریافت مجوز ساخت به ارشاد رفت

به گزارشافکارنیوز، احسان عبدی‌پور کارگردان فیلم تحسین شده " تنهای، تنهای، تنها " درباره ساخت دومین فیلم سینمایی خود به خبرنگار مهر گفت: پیش‌تولید فیلم سینمایی " پاپ " که با نام موقت برای دریافت پروانه ساخت ارسال شده به انجام رسیده است و به محض دریافت پروانه ساخت تولید این فیلم ر آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته این فیلم سینمایی در صورت دریافت پروانه ساخت در تاریخ ۲۵ شهریورماه کلید خواهد خورد. تا کنون حضور محمد آلادپوش به عنوان فیلمبردار این فیلم سینمایی قطعی شده است.

این کارگردان جوان درباره داستان فیلم سینمایی " پاپ " گفت: این فیلم داستانی سه اپیزودی درباره یک خانواده است و کل داستان حول محور اعضای این خانواده می چرخد. روایت اول متعلق به پسر خانواده است. او برای اینکه از ایران خارج شود دست به کارهای عجیب و غریبی می زند ولی رویکرد فیلم این است که نشان دهد این جوان اگر مورد حمایت قرار می گرفت می توانست پرچم ایران را بالا ببرد. بخش دوم داستان مربوط به مشکلات دختر خانواده با پدرش است و قسمت پایانی به مسائل یک عضو دیگر خانواده که دانشجو است، اختصاص دارد.

کارگردان فیلم "تنهای، تنهای، تنها" که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد، در پایان صحبت های خود با اشاره به اکران این فیلم سینمایی گفت: این فیلم سینمایی برای نمایش در جشنواره فیلم کودک اصفهان ارسال شده است و پس از نمایش این فیلم در جشنواره به اکران عمومی درخواهد آمد.