پیکر آهنگساز قدیمی بدرقه شد

به گزارش افکارنیوز، در این مراسم که با حضور هنرمندان موسیقی برگزار شد، حسن ریاحی در سخنانی گفت: سال ۵۹ بود که با حضورم در دانشگاه شیراز با علی جعفریان آشنا شدم.

او ادامه داد: این آشنایی ما ادامه پیدا کرد و من در سال‌هایی که شیراز بودم خاطرات خوبی با جعفریان داشتم.

این آهنگساز اضافه کرد: جعفریان پشت‌کار خوبی داشت و آثار ماندگاری خلق کرد و در حوزه آموزش نیز شاگردان خوبی را تربیت کرد. او گروهی داشت که من هر وقت به شیراز می‌رفتم به دیدن این گروه می‌رفتم.

بهرام حصیری نیز ضمن اینکه چند بیتی را در سوگ علی جعفریان خواند، گفت: من کار موسیقی را سال‌ها پیش با اسدالله ملک آغاز کردم و از طریق جهانگیر ملک با جعفریان آشنا شدم.

این خواننده گفت: همیشه روزهای جمعه در کنار ایشان بودم، برنامه‌هایی داشتیم، من به هر حال برای خانواده ایشان آرزوی بقای عمر دارم.

به گزارش ایسنا‌، در بخش دیگری از این مراسم متن پیام تسلیتی از سوی انجمن دانش آموختگان دانشگاه شیراز قرائت شد.

در پایان مراسم نیز اردوان جعفریان فرزند این هنرمند درگذشته گفت: از همه شما ممنون هستم. امروز به اینجا آمدید و پدرم در این روزهای آخر عمرش بسیار از انتصاب علی مرادخانی در سمت معاون هنری خوشحال بود.

در این مراسم علی مرادخانی ، علی ترابی، مسعود شعاری، زیدالله طلوعی، داوود گنجهای، حمید اسفندیاری، صدرالدین حسین خانی، بابک چمن آرا ، همایون رحیمیان، سپهر سعیدی، انوشیروان روحانی،هادی منتظری ،هنگامه اخوان و ... حضور داشتند.