گلایه کارگردان «هیچ کجا هیچ کس» از نحوه اکران این فیلم

به گزارش افکارنیوز، «ابراهیم شیبانی» افزود: وقتی ۱۰ درصد از امتیاز این اثر را به شهرداری واگذار کردیم تصور می شدکه این نهاد فرهنگی برای نمایش عمومی آن همکاری های لازم را خواهد داشت اما در نهایت این اتفاق روی نداد.

وی توضیح داد: قول و قرارهایی برای همکاری درباره اکران فیلم هیچ کجا هیچ کس به ما داده شده اما در نهایت در این مسیر اتفاقات قابل تاملی رخ نداد.

کارگردان فیلم «هیچ کجا هیچ کس» با یادآوری اینکه هزینه تبلیغات برای آثار سینمایی زیاد است ادامه داد: پس از اینکه شهرداری برای اکران با ما همکاری نداشت تلاش شد در حد توانمان به تبلیغات این اثر بپردازیم.

شیبانی همچنین با یادآوری اینکه پخش فیلم هیچ کجا هیچ کس را حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی بر عهده دارد ادامه داد: دست اندرکاران پخش این نهاد با شناخت درست تلاش کردند به اکران این اثر کمک کنند.

وی با بیان اینکه فیلم هیچ کجا هیچ کس ظرفیت های لازم برای اکران مناسب را داشت توضیح داد: تیزرهای تلویزیونی این اثر هنوز پخش نشده و اقدامات تبلیغاتی آن پس از اکران عمومی انجام شد.

فیلم سینمایی هیچ کجا هیچ کس به کارگردانی ابراهیم شیبانی برای نخستین بار در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و با اقبال مخاطبان این رویداد نیز روبه رو شد.

رضا کیانیان، صابر ابر، محمدرضا فروتن و بهاره کیان افشار بازیگران این اثر سینمایی هستند.