فارس: قرعهكشي مجموعه قهوه تلخ با حضور عليرضا كريمي مديركل دفتر تبليغات و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مجيد و حميد آقاگليان تهيهكنندگان مجموعه،اميرمهدي ژوله و خشايار الوند نويسندگان سريال، نمايندگان بانك سامان و جمعي از بازيگران سريال در لوكيشن خانه اتابك برگزار شد.

بنابراین گزارش، قرعه‌کشی توسط کامپیوتر و به صورت تصادفی انجام شد و طی آن ۵۵ برنده یک میلیون ریالی، ۶ برنده خودروی پراید و دو برنده ۱۰۰ میلیون ریالی مشخص شدند.

برندگان این سری از قرعه‌کشی افراد مختلفی از نقاط مختلف کشور بودند که پس از مشخص شدن شماره تلفن آنها، بازیگران سریال نظیر رضا فیض‌نوروزی، علی لک‌پوریان، محمدرضا هدایتی، عارف لرستانی، سحر جعفری‌جوزانی، هادی کاظمی و غلامرضا نیک‌خواه با برندگان تماس گرفته و به آنها خبر برنده‌شدنشان را دادند.

هر کدام از برندگان عکس‌العمل متفاوتی را از خود نشان می‌داد، به عنوان مثال یکی از برندگان خواب بود و دیگری باور نمی‌کرد که برنده شده است.

یکی از برندگان هم که خودروی پراید برنده شده بود که وقتی از او پرسیدند خودت قبلا خودرو داشته‌ای یا خیر؟ پاسخ داد آره یک پژوی قراضه دارم!

برنده دیگر نیز پس از شنیدن خبر برنده‌شدنش گفت: ما تا به حال تمام قسمت‌های «قهوه تلخ» را خریده‌ایم ولی یک قسمت آن را هم ندیده‌ایم. که در مقابل از او پرسیده شد چرا این کار را انجام داده‌اید؟ که این برنده پاسخ داد: با این کار فقط می‌خواستیم به شما کمکی کرده باشیم.

یکی دیگر از برندگان نیز وقتی خبر برنده شدنش را شنید عکس‌العملی از خود نشان نداد و وقتی به او گفتند که از این ماجرا خوشحال نشدی؟ گفت: خوشحال شده‌‌ام ولی چون داخل جلسه هستم نمی‌توانم خوشحالی‌ام را ابراز کنم!

قرعهكشي قهوه تلخ بدون حضور مهران مديري برگزار شد و او در لوكيشن ديگري مشغول ادامه تصويربرداري بود.