هیچ‌یک از عوامل " اشباح " هنوز قطعی نشده است

به گزارش افکارنیوز، داریوش مهرجویی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که تا امروز هیچ کدام از عوامل فیلم سینمایی " اشباح " قطعی نشده است، گفت: با بسیاری از هنرمندان سینمایی برای حضور در این فیلم صحبت کرده ام اما هنوز با هیچ کدام به نتیجه نهایی نرسیده‌ام به همین دلیل نمی توانم زمان دقیق آغاز فیلمبرداری را اعلام کنم.

وی با بیان این مطلب که تنها سخنگوی مطلع از فیلم سینمایی " اشباح " خودم هستم، بیان کرد: از تمامی خبرنگاران می خواهم هر نوع اطلاعاتی که از این فیلم می خواهند از من به عنوان کارگردان و مطلع این فیلم دریافت کنند.

فیلم سینمایی " اشباح " داستانی کاملا جدی دارد و یک درام خانوادگی است که از نظر فرم و محتوا با فیلم‌هایی که طی ۲ سال گذشته توسط داریوش مهرجویی ساخته شده متفاوت است.

" نارنجی‌پوش " و " چه خوبه که برگشتی " دو فیلم اخیر مهرجویی بودند که با با حال و هوای سینمای وی در دهه ۶۰ متفاوت هستند. آخرین فیلم مهرجویی که در سینماها اکران شد " چه‌ خوبه‌ که برگشتی " براساس داستانی از گلی ترقی بود. در این فیلم مهناز افشار، حامد بهداد و رضا عطاران به ایفای نقش پرداختند.

درباره عوامل و بازیگران فیلم " اشباح " مطالب زیادی از سوی رسانه‌ها منتشر شده است به ویژه درباره جضور بازیگران سرشناسی مانند هدیه تهرانی صحبت به میان آمد که داریوش مهرجویی هیچ‌یک از آنها را تایید نمی‌کند.

تاکید این کارگردان پیشکسوت این است که اخبار رسمی از سوی وی و به طور موثق منتشر شود.