«گرگ سالی» آخرین اثر زنده یاد امیرحسین فردی نقد می‌شود

به گزارش افکارنیوز، ابراهیم زاهدی‌مطلق مدیر جلسات قصه‌خوانی مسجد جواد‌الائمه(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس ضمن اشاره به مراسم نقد کتاب «گرگ‌ سالی» آخرین اثر زنده‌یاد امیرحسین فردی اظهار داشت: رمان «گرگ‌سالی» آخرین اثر زنده یاد امیرحسین فردی دوشنبه ۱۳ آبان در مسجد جواد‌الائمه از ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

زاهدی‌مطلق با اشاره به اینکه این جلسه با حضور اعضای شورای نویسندگان مسجد جواد‌الائمه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: جلسات قصه‌نویسی هر دوشنبه از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، از این رو کتاب «گرگ ‌سالی» در این نشست بررسی می‌شود.

مدیر جلسات قصه‌خوانی مسجد جواد‌الائمه(ع) درباره نقد این اثر از زنده یاد امیرحسین فردی اضافه کرد: به این دلیل که «گرگ سالی» آخرین اثر زنده یاد فردی است از این رو تصمیم به نقد این اثر گرفتیم، ضمن اینکه کتاب جشنواره شهید غنی‌پور امسال ویژه «زنده یاد امیرحسین فردی» خواهد بود چون اولین سالی است که ایشان در جشنواره حضور ندارد.

مدیر جلسات قصه‌خوانی مسجد جواد‌الائمه(ع) ادامه داد: کتاب ویژه جشنواره شهید حبیب غنی‌پور اختصاص به آقای فردی دارد، از نقد آثار این نویسنده گرفته تا گفت‌وگو با نویسندگان و همکاران ایشان از موارد گنجانده شده در این اثر خواهد بود. این کتاب به شکل جمعی بوسیله اعضای شورای نویسندگان مسجد جواد‌الائمه تالیف می‌شود، اما مسئولیت با آقای نادری است.

رمان ضد آمریکایی گرگ سالی در واقع جلد دوم رمان اسماعیل است که نویسنده میخواهد به نوعی ماهیت آمریکایی ها را به مردم نشان دهد. جغرافیای رمان گرگ سالی، بر عکس رمان اسماعیل که در تهران و پایتخت می گذشت در دامنه های سبلان است.