به گزارش افکارنیوز، برنامه زنده «نیمه سوم» کاری از گروه ورزش این شبکه است که در قالبی گفت‌وگو محور با حضور کارشناسان به نقد مسائل و مشکلات حوزه ورزش می‌پردازد.

علی پورکیانی، یکی از تهیه‌کنندگان این برنامه ورزشی درخصوص ویژگی‌های این برنامه گفت: هدف برنامه «نیمه سوم» نقد و بررسی مسائل روز حوزه ورزش است. این برنامه به رشته‌های مختلف ورزشی می‌پردازد و آیتم‌های متنوعی دارد که متناسب با موضوع برنامه تهیه و تنظیم شده‌اند.

این تهیه‌کننده با اشاره به این که آسیب‌شناسی حوزه ورزش یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مهم حال حاضر عرصه ورزش است، درباره رویکرد برنامه نیز افزود: در این برنامه تلاش می‌شود تا رویکردی منصفانه نسبت به موضوعات داشته باشیم و از قضاوت زود هنگام پرهیز کنیم.

وی همچنین درباره‌ی موضوع قسمت اول و دوم این برنامه این طور توضیح داد: بر اساس رویکرد در نظر گرفته شده برای برنامه در قسمت اول و دوم، «نیمه سوم» قرار است با حضور آقای یزدانی خرم و آقای دادکان به آسیب شناسی شرایط فعلی ورزش پرداخته و با توجه به این که وزیر ورزش به مجلس معرفی شده است، راهکارهایی درباره این که اولویت ها حل مشکلات باید به کدام بخش معطوف شود، ارائه کنیم.

برنامه نیمه سوم در ۲۶ قسمت ۷۵ دقیقهای یکشنبه شبها بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما به صورت زنده به پخش میرسد. اجرای برنامه به عهده جواد خیابانی است.