«خونه زندگی» ۱۰ زوج جوان رابه ماه عسل می‌فرستد

به گزارشافکارنیوز، برنامه «خونه زندگی» شبکه دو سیما، فردا به مناسبت روز خانواده با قرعه‌کشی نهایی که در برنامه خود خواهد داشت، ۱۰ زوج جوان را به ماه عسل می‌فرستد.

مدیر گروه خانواده شبکه دو در این خصوص اعلام کرد: قرعه‌کشی نهایی ۱۰ زوج جوان، پنج‌شنبه - نهم آبان ماه - در ویژه‌ برنامه «خونه زندگی» با حضور حجت‌السلام ناصرنقویان و دکتر الهه قمشه‌ای انجام خواهد شد.

مریم جلالی گفت: چتر محتوایی که از ۱۵ مهر ماه امسال پهن شده بود‌، فردا - پنج‌شنبه - کامل خواهد شد؛ ضمن اینکه یک مادر بزرگ ۱۰۰ ساله در برنامه حضور خواهد داشت و در کنارش سه نسل دیگر را هم دعوت کرده‌ایم که در برنامه حضور داشته باشند.

وی افزود: مراسم قرعه‌کشی روز ۱۵ مهر ماه برای زوج‌های ۲۵ ساله انجام شد. فردا قرار است از میان اسامی شرکت‌کننده ۱۰ زوج را به قید قرعه انتخاب کنیم و برای آنها سفر ماه عسل در نظر بگیریم. زوج‌های برنده بعد از ماه محرم و سفر به ماه عسل می‌روند.

مدیر گروه خانواده شبکه دو همچنین در ادامه درباره‌ی لزوم پرداخت به چنین برنامه‌هایی در تلویزیون خاطرنشان کرد: به هر حال رسانه موظف است که برنامه‌هایی با محوریت خانواده را تهیه کند. در گروه خانواده شبکه دو تلاش شده که خانواده ایرانی دیده شود.

وی در ادامه با اشاره به جذابیت برنامه‌هایی که با حضور ستاره‌ها همراه است، یادآور شد: به عنوان مثال اگر در برنامه‌ای اعلام شود که فلان هنرپیشه و بازیگر قرار است حضور داشته باشد، ممکن است رغبت بیشتری از سوی مخاطبان دیده شود اما هدف برنامه‌های خانوادگی ما این است که فقط حکمت خانواده را بُلد کنیم نه ستاره‌ها را.

جلالی همچنین درباره استقبال و بازخورد برنامه‌هایی با محوریت خانواده گفت: به هر حال ما موظف هستیم که در ساخت اینگونه برنامه‌ها یک سفره‌ی متنوع برای مخاطبان خود پهن کنیم که آنها قدرت انتخاب داشته باشند.

وی تصریح کرد: زیرساخت برنامه‌های خانوادگی ما خانواده‌های مدبر است.

مدیر گروه خانواده شبکه دو در پایان گفت‌وگوی خود با ایسنا، تاکید کرد: شاید تلویزیون در برنامه‌هایش همیشه به دنبال هیجان سازی باشد و در واقع وابسته به چهره‌ها و ستاره‌ها باشد اما باید بگویم که ما در گروه خانواده ستاره‌هایمان آنهایی هستند که عادی زندگی می‌کنند و تمام تلاش ما این است که رایحه خوشبختی را برای مخاطبان به همراه داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، ویژه برنامه خانواده به مناسبت روز خانواده در قالب برنامه خونه زندگی فردا - پنجشنبه (نهم آبان ماه) از ساعت ۹ الی ۱۲ از شبکه دو سیما پخش میشود.