تشکر ویژه بازیگر سریال‌های تلویزیونی از " مهدی فرجی "

به گزارشافکارنیوز، رضا توکلی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به برگزاری سومین جشنواره تلویزیونی گفت: سال گذشته به مدیران و مجریان جشنواره تلویزیونی جام جم این حرکت بزرگ را تبریک گفتم.

وی افزود: احترام خاصی برای " مهدی فرجی " دبیر جشنواره تلویزیونی جام جم قائل هستم به این دلیل که وی برای همه بازیگران کارت دعوت فرستاد و از آنان تقدیر و تشکر کرد.

این بازیگر ادامه داد: کار و برگزاری جشنواره را از سوی سیما تا سال گذشته را بسیار پسندیدم و تقدیر آنان از هنرمندان را ستایش کردم. توکلی با اشاره به پیشنهاد خود بر سومین جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: پیشنهاد می‌کنم از همه همنرمندانی که در سریال‌های پر مخاطب به جذب تماشاچیان بیشتری کمک کردند، تقدیر و تشکر شود.

وی ادامه داد: به عقیده من برگزاری جشنواره تلویزیونی جام جم به مراقبت از جشنواره " فجر " که سال گذشته برگزار شد، مهمتر است و اتفاق خوب دیگر، تشکر و تشویق هنرمندان عرصه بازیگری خواهد بود.

توکلی با اشاره به تماشاگر حرفه‌ای تلویزیون، تصریح کرد: در حال حاضر با تماشاگران حرفه‌ای مواجه هستیم و من به شخصه با رعایت احترام به آنان سوژه‌ها و نقش‌هایم را انتخاب می‌کنم.

وی ابراز داشت: هر چقدر برای هنرمندان در جشنواره‌هایی مثل جام جم کف زده شود، آنها را ترغیب و تشویق به انجام آثار خوب و در شأن مردم می‌کند.

این هنرمند کشورمان با اشاره به بینالمللی شدن جشنواره جام جم، تصریح کرد: تلویزیون باید گام فراتر گذاشته و جشنواره تلویزیونی جام جم را بینالمللی کند تا زحمت هنرمندان ما گسترش یافته تا در ابعاد وسیعتری به نمایش آید.