" آذر، شهدخت، پرویز و دیگران " در پایان راه فیلمبرداری

به گزارش افکارنیوز، هم اکنون گروه تولید این فیلم در لوکیشنی حوالی محله زعفرانیه در تهران مشغول گرفتن سکانس‌هایی از این فیلم هستند و با برنامه‌ریزی های انجام شده اواخر هفته فیلمبرداری به پایان می رسد. همچنین آیدین افخمی زیر نظر بهروز افخمی تدوین را آغاز کرده است.

اولین نمایش فیلم سینمایی " آذر، شهدخت، پرویز و دیگران " در جشنواره فیلم فجر امسال است.

این فیلم تولید مشترک بشرا فیلم و بهروز افخمی است. فیلمنامه " آذر، شهدخت، پرویز و دیگران " را مرجان شیر محمدی نوشته که پیش از این نگارش رمانی به همین نام را بر عهده داشته و همزمان با نمایشگاه کتاب امسال منتشر شده است. این فیلم قصه ای اجتماعی بر اساس روابط آدم ها دارد و جدیدترین فعالیت بهروز افخمی بعد از " سن پطرزبورگ " است.

در فیلم سینمایی " آذر، شهدخت، پرویز و دیگران " بازیگرانی چون مهدی فخیم زاده، رامبد جوان، مرجان شیرمحمدی، گوهر خیراندیش، شهین تسلیمی، امیرعلی دانایی، آزاده اسماعیل‌خانی و امین میکائیلیان حضور دارند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: بهروز افخمی، مدیر فیلمبرداری: محمد داوطلب، طراح صحنه و لباس: مرجان شیر محمدی، صدابردار: محسن پرهیزکاری، طراح گریم: امیر خدادادی، عکاس: دانیال داورزنی، مشاور رسانه ای: مریم نراقی و تهیه‌کنندگان: افخمی و جمال ساداتیان. عکاس: محمد حسین ساداتیان.