رضا ناجی جلوی دوربین " فرشته‌ها با هم می‌آیند " رفت

به گزارش افکارنیوز، فیلمبرداری این فیلم مدتی است که آغاز شده و در حال حاضر میثم موئینی تدوین همزمان آن را انجام می‌‌دهد. همچنین به تازگی رضا ناجی جلوی دوربین رفته و کار در لوکیشنی حوالی منیریه در تهران ادامه دارد.

در این فیلم جواد عزتی، نازنین بیاتی، الهام کردا، رضا ناجی و… بازی می‌کنند. " فرشته‌ها با هم می‌آیند " فیلمی درباره خانواده‌ای جوان است که جواد عزتی و نازنین بیاتی در آن نقش زن و شوهری جوان را بازی می‌کنند.

عوامل تولید " فرشته‌ها با هم می‌آیند " عبارتند از نویسنده و کارگردان: حامد محمدی، تهیه‌کننده: منوچهر محمدی، مشاور کارگردان: همایون اسعدیان، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: مریم هژیروند، دستیار دوم کارگردان: نگار جنیدی، دستیار برنامه ریز: امید جزینی، منشی صحنه: ندا آصف، مدیرتولید: مجید کریمی، دستیار مدیر تولید: مهدی عراقی، مدیر تدارکات: سجاد رحیمی، دستیار محمد ابراهیمی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیار صحنه و لباس: داوود امیر بهادری، مدیر صحنه: احمد عبدالهی، دستیار لباس: زهرا موسوی، مدیرفیلمبرداری: فرشاد محمدی، دستیار اول فیلمبردار: احمد کاووسی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، چهره پردازان: رضا عربی، مریم رخ افروز، صدابردار: ساسان نخعی، دستیار صدابردار: بردیا کربلایی، عکاس: مهدی دلخواسته، تصویربردار پشت صحنه: حسین محمدی.

این اولین فیلم بلند سینمایی حامد محمدی است که پیش از این فیلمنامه "طلا و مس" و "حوض نقاشی" را به نگارش در آورده است. این فیلم تولید مشترک منوچهر محمدی و حوزه هنری است.