طرفداران " اسپایدرمن " منتظر فیلم‌های جدید و پرهیجان باشند

به گزارش افکارنیوز، کمپانی سونی قصد دارد به قولی که برای گسترش دادن دنیای اسپایدرمن داده بود عمل کند. این کمپانی اعلام کرد نویسندگان معروفی مانند الکس کورتزمن، روبرتو اورچی، جف پینکنر، اد سولومون و درو گودارد را استخدام کرده تا برای خلق داستان بزرگتری کار کنند که موضوع چندین فیلم سینمایی جدید خواهد شد.

بنابر اعلامیه جدید سونی، این نویسندگان با تهیه‌کنندگان " اسپایدرمن " یعنی آوی آراد و مت تولماک و همچنین کارگردان " اسپایدرمن خارق العاده " یعنی مارک وب همکاری می‌کنند تا هسته اصلی دنیایی را خلق کنند که بتواند لحنی ادامه‌دار را در تمامی فیلم‌های آینده حفظ کند.

کورتزمن و اورچی در حال حاضر کار روی سومین قسمت داستان " اسپایدرمن خارق‌العاده " را شروع کرده‌اند. این در حالی است که سونی تاریخ اکران چهارمین قسمت این داستان را برای روز چهارم ماه می سال ۲۰۱۸ مشخص کرده است.

با این حال کورتزمن، اورچی و سولومون مشغول نوشتن فیلم " ونوم " خواهند بود که به شخصیت سیاه‌پوش بدجنسی می‌پردازد که در سومین قسمت فیلم‌های " اسپایدرمن " سام ریمی ظاهر شده بود. کورتزمن خودش مسئولیت کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. در عین حال درو گودارد روی فیلمنامه " شش شریر " کار می‌کند که تمرکزش روی شخصیت‌های منفی دنیای اسپایدرمن است.

داگ بلگرد رییس کمپانی کلمبیا پیکچرز گفت: مجموعه فیلم‌های اسپایدرمن یکی از بزرگترین دارایی های این کمپانی است. ما از اینکه توانسته‌ایم تیمی با این درجه خلاقیت در کنار هم جمع کنیم بسیار خوشحال هستیم و از دنیایی که آوی، مارک و مت در فیلم‌های " اسپایدرمن خارق‌العاده یک و دو " به وجود آورده اند کاملا راضی هستیم. باور داریم که مارک، الکس و درو هم می‌توانند در فیلم‌های بعدی جنبه‌های هیجان‌انگیز بسیار بیشتری را به این مجموعه اضافه کنند.

کورتزمن، اورچی و پینکنر قبل از این مجموعه نیز تجربه ساخت فیلم‌های ادامه‌دار داشته‌اند و برای مجموعه‌های " سفر ستاره‌ای " و " تبدیل شوندگان "(ترنسفورمرز) و همچنین سریال محبوب " فرینج " کار کرده‌اند.

گودارد که با کورتزمن، اورچی و پینکنر روی مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی مشهور تلویزیون یعنی " اسم مستعار " نیز کار کرده بود، یکی از افرادی بود که بعد از به مشکل برخوردن فیلم " جنگ جهانی زی " در پرده سوم فیلمنامه آن را نجات داد و در حال حاضر مشغول کار روی سریال " در دویل " محصول شبکه نت فلیکس است.

سولومون نیز به خاطر کارش بر روی "سفرهای فوقالعاده بیل و تد" و همچنین "مردان سیاهپوش" شناخته شده است. او همچنین نویسنده فیلم پرفروش تابستان امسال "حالا مرا میبینی" نیز بود.