داوران مجسمه‌سازی و سرامیک هنری جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند

به گزارش افکارنیوز، در رشته سرامیک هنری که با موضوع آزاد برگزار می شود، مهدی حیدری، امید قجریان و رجحانه حسینی انتخاب و داوری آثار را بر عهده دارند.

انتخاب آثار رشته مجسمه سازی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با موضوع " راه بی انتها " توسط مرتضی نعمت اللهی، الهام پوریامهر و ماریا کازرونی انجام می شود و داوری نهایی آثار این رشته را مرتضی نعمت اللهی، ماریا کازرونی و محمود محرومی انجام خواهند داد.

ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته های نقاشی، با موضوع انسان معاصر، خوشنویسی در سه گرایش نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ و ثلثبا موضوع آزاد نگارگری در سه گرایش نقاشی ایرانی با موضوع شعایر ایرانی - اسلامی و تذهیب و گل ومرغ با موضوع آزاد، مجسمه سازی با موضوع راه بی انتها و سرامیک هنری با موضوع آزاد در بخش ملی برگزار می شود.

بخش بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی دررشته های کاریکاتور در دو گرایش کارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سیاستمداران مطرح جهان، عکاسی در گرایش مستند با موضوع امید و شادی های زندگی، پوستر با موضوع انرژی و تصویر سازی با موضوع خانواده برگزار می شود.

فیلم های مستند هنرهای تجسمی بخش دیگر ششمین جشنواره تجسمی فجر است و مستندسازان تا ۱۱ دی ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

هنرمندان براي شركت در بخش ملي و بین الملل ششمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي ميتوانند تا هفتم دي ماه در سايت جشنواره به نشاني www.ivafestival.irثبت نام و آثارشان را ارسال كنند.