سرانجام " سریع و خشن ۷ " مشخص شد

به گزارش افکارنیوز، وین دیزیل دیروز یکشنبه با انتشار یک عکس از خودش در کنار پل واکر، در صفحه فیس بوکش اعلام کرد فیلم " سریع و خشن ۷ " دهم آوریل ۲۰۱۵ راهی سینماها می شود. تاریخ قبلی اکران این فیلم یازدهم ژوییه ۲۰۱۴ بود اما با مرگ پل واکر بر اثر سانحه اتومبیل که در تاریخ ۳۰ اکتبر به وقوع پیوست، سرنوشت این فیلم نامشخص شده بود.

دیزل در صفحه فیس بوکش نوشته است:

آخرین صحنه فیلمبرداری ما در کنار هم…

حس کمال خاصی وجود داشت، حسی از غروری که با هم سهیم بودیم … در فیلمی که با هم داشتیم کاملش می کردیم… جادویی که وجود داشت… و، تا کجاها پیش رفته بودیم…

" سریع و خشن ۷ " به نمایش در می آید…

دهم آوریل ۲۰۱۵!

پی نوشت: می خواست شما اول همه بدانید…

هفته پیش پس از بررسی های فراوان از سوی مسئولان ساخت این فیلم اعلام شد برادر کوچکتر پل واکر که ۱۵ سال از او کوچکتر است جایگزین وی برای ساخت صحنه های باقی مانده از فیلم خواهد شد. بر مبنای این برنامه ریزی جدید، او در صحنه های لانگ شات جایگزین برادر فقیدش می شود و در صحنه های کلوزآپ از تصاویر قبلی و امکانات ویژه برای ساخت این فیلم بهره گرفته می شود.

در حالی که فیلمبردای فیلم "سریع و خشن ۷" در حال انجام بود، پل واکر در وقفه ای که به دلیل تعطیلات شکرگزاری در فیلمبرداری افتاد، راهی سفری به کالیفرنیا شد که دچار این سانحه شد و بر اثر آن جان باخت. او ۴۰ سال داشت.