" فردا " در مرحله ساخت موسیقی

به گزارش افکارنیوز، مهدی پاکدل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که امسال به همراه ایمان افشاریان اولین فیلم بلند سینمایی خود را در مقام کاگردان ساخته است درباره مراحل فنی " فردا " گفت: این فیلم هم اکنون توسط احسان افشاریان در مرحله صداگذاری قرار دارد و بهزاد عبدی مشغول ساخت موسیقی آن است.

وی افزود: ما برای جشنواره فیلم فجر نسخه تدوین شده فیلم را ارائه کردیم و به زودی نسخه نهایی آماده ارائه خواهد شد.

پاکدل تاکید کرد: ما طبق قانون نسخه ای از فیلم را به جشنواره فجر داده ایم ولی تاکنون پیگیری خاصی برای نمایش آن در این رویداد نداشته‌ایم چراکه معتقدم فیلم خوب راه خود را در سینما پیدا می‌کند و قطعا روی پای خودش می‌ایستد.

پاکدل در پایان با تاکید بر اینکه " فردا " متعلق به سینمای مستقل است، بیان کرد: تمامی افرادی که با ما در این فیلم همکاری کردند با عشق و علاقه در کنار هم بودند و واقعا زحمت کشیدند. امیدوارم اتفاقات خوبی برای فیلم بیفتد تا خستگی عوامل از تن‌شان بیرون برود.

این فیلم داستان دختری را روایت می‌کند که به عکاسی علاقه دارد و همراه با مادرش راهی سفر عکاسی می‌شود که در این سفر اتفاقاتی برای او پیش می‌آید. فیلم سینمایی " فردا " از اوایل آذرماه در شمال کشور و به تهیه‌کنندگی حسین صابری جلوی دوربین رفته است و معین شافعی کار تدوین آن را انجام داده است.

صادق صفایی، علی دهکردی، امیررضا دلاوری، مجید آقاکریمی، سوده شرحی، محمدرضا علیمردانی و با حضور علیرضا شجاع نوری و ستاره اسکندری از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.