" پاپ " به اصلاح رنگ رسید

به گزارش افکارنیوز، احسان عبدی‌پور کارگردان جوانی که دومین اثر سینمایی خود با عنوان " پاپ " را برای بازبینی به هیات انتخاب سی و دومین جشنواره فیلم فجر داده است گفت: تدوین فیلم سینمایی " پاپ " به عنوان دومین تجربه سینمایی ام به پایان رسیده و آخرین مراحل تصحیح رنگ را پشت سر می‌گذارد.

وی در ادامه افزود: آنچه هیات انتخاب از فیلم " پاپ " دیده‌اند در حد راف کات بوده است و امیدوارم هیات انتخاب با درنظر گرفتن این شرایط آثار را قضاوت کنند.

کارگردان فیلم تحسین شده " تنهای، تنهای تنها " با اشاره به ساخت موسیقی این فیلم گفت: موسیقی فیلم " پاپ " هنوز انجام نشده چون موسیقی فیلم جاز است و به دنبال یک موزیسین جاز می گردم تا حس فیلم را خوب از آب در آورد.

عبدی‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا موزیسین مورد نظر را پیدا کرده است؟ گفت: طی بررسی های بسیاری که بین دوستان آهنگساز داشته‌ام به گزینه پیتر سلیمانی رسیده‌ام و قرار است به زودی مذاکرات اولیه را انجام دهم.

وی در پایان عنوان کرد: زمان برای ساخت موسیقی محدود است اما دقیقا می‌دانم از مجموع موسیقی این فیلم چه می‌خواهم و اگر با موزیسین مورد نظر به توافق برسم موسیقی فیلم را خیلی سریع خواهیم ساخت.

فیلم سینمایی " پاپ " یک اثر سه اپیزودی از اعضای یک خانواده‌ بوشهری است که داستان هر اپیزود با اپیزود‌های دیگر در ارتباط است. احسان عبدی‌پور نویسنده و کارگردان، ادریس عبدی‌پور تهیه‌کننده، محمد آلادپوش فیلمبردار، نازنین مفخم تدوینگر، جهانگیر میرشکاری صدابردار و مهران ملکوتی صداگذاری از جمله عوامل این فیلم سینمایی است.

نخستین فیلم سینمایی احسان عبدی پور با عنوان " تنهای، تنهای تنها " در جشنواره سی و یکم فیلم فجر نگاه مثبت بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد.