اجرای آثار منتخب علیرضا قربانی در کنسرت " اشتیاق "

به گزارش افکارنیوز، پویا سرایی نوازنده سنتور با اعلام این خبر گفت: ین روزها مشغول تمرین با ارکستر بزرگ اشتیاق برای اجرای کنسرتی در دی ماه سال جاری هستم. این ارکستر ۲۶ و ۲۷ دی ماه سال جاری در تهران با خوانندگی علیرضا قربانی به روی صحنه خواهد رفت، همچنین مایستر ارکستر این کنسرت سامان صمیمی است.

وی افزود: در این کنسرت آثار ارزنده‌ای از آهنگسازانی چون فردین خلعتبری و مهیار علیزاده اجرا خواهد شد. این آثار از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در زمان انتشارشان همواره جزو بهترین آثار در نوع خود بوده اند. به علاوه همه این آثار از معروفترین و ماندگارترین آثار علیرضا قربانی است.

سرایی همچنین اشاره کرد: هارمونی، بافت، ارکستراسیون این آثار در زمان خود بدیع و ارزشمند بوده است. این آهنگسازان شعر را نیز خوب می شناسند و هر چند که هر کدام از این آهنگسازان در نگرش خود به این مقولات، رویکردهای متفاوتی داشته اند اما همه در نوع خود قابل ستایش و شنیدنی هستند.

این نوازنده در پایان خاطرنشان کرد: در این کنسرت علاوه بر علیرضا قربانی و سامان صمیمی و بنده به عنوان سولیست سنتور، بهنام ابوالقاسم پور نیز به عنوان سولیست پیانو و ذکریا یوسفی(نوازنده پرکاشن) ارکستر را همراهی خواهند کرد.

کنسرت آثار خاطره انگیر علیرضا قربانی، ۲۶ و ۲۷ دی ماه سال جاری در سالن همایشهای برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.